Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Kaio schreef:14 dagen? Ik wil het niet weten! :wall:

Knmi voorspelt al een week windkracht 4, niet veel dus, waar dan die 14 dagen wind en regen vandaan komt mag joost weten.
Door Kaio
Angelique schreef:Knmi voorspelt al een week windkracht 4, niet veel dus, waar dan die 14 dagen wind en regen vandaan komt mag joost weten.
Vandaag nog een beetje meer windkracht geloof ik :biggrin2:

Overigens waren de hondjes gisteren kwaad! Echt not amused. Ze slapen bijna altijd alle 3 buiten. Gisteren wilde ze ook vaak naar buiten, staken hun kop naar buiten en bleven staan, en wij kregen daarna zo'n boze blik. Alsof wij er iets aan kunnen doen? En dat meerdere keren ::) Zelfs voor newfies kan het te nat zijn!
Nouja ze hebben in ieder geval binnen geslapen en als ik de wind nu al meemaak, slapen ze vannacht ook binnen, als het stormt heb ik ze liever niet buiten.
Door dinky89
Code oranje voor de kust inmiddels ::)

Hier in Groningen hoop ik vooral op droog moment om op de fiets langs supermarkt te gaan.
Door Angelique
Kaio schreef:Vandaag nog een beetje meer windkracht geloof ik :biggrin2:

Die week was ook vanaf morgen :biggrin2:

Overigens waren de hondjes gisteren kwaad! Echt not amused. Ze slapen bijna altijd alle 3 buiten. Gisteren wilde ze ook vaak naar buiten, staken hun kop naar buiten en bleven staan, en wij kregen daarna zo'n boze blik. Alsof wij er iets aan kunnen doen? En dat meerdere keren ::) Zelfs voor newfies kan het te nat zijn!
Nouja ze hebben in ieder geval binnen geslapen en als ik de wind nu al meemaak, slapen ze vannacht ook binnen, als het stormt heb ik ze liever niet buiten.
Hier vonden ze het gister wel leuk, toen was er niet zoveel regen bij. Vandaag lijken ze allemaal een rustdag ingelast te hebben :biggrin2:
Door Kaio
Angelique schreef:Hier vonden ze het gister wel leuk, toen was er niet zoveel regen bij. Vandaag lijken ze allemaal een rustdag ingelast te hebben :biggrin2:
Hier ging het gisteravond toch om de zeikregen, windje vinden ze meestal wel leuk , nu liggen ze ook te windbaden buiten :biggrin2: Regent niet te hard nu :P
Door Angelique
Kaio schreef:Hier ging het gisteravond toch om de zeikregen, windje vinden ze meestal wel leuk , nu liggen ze ook te windbaden buiten :biggrin2: Regent niet te hard nu :P

Het is hier nu even droog en Kat en de kinders zijn even mee naar buiten geweest, maar Poes en Jan liggen in een vermeende comateuze toestand.
Door Martine-Tom
dinky89 schreef:Code oranje voor de kust inmiddels ::)

Hier in Groningen hoop ik vooral op droog moment om op de fiets langs supermarkt te gaan.
Nou die code oranje is in dit geval toch wel gerechtvaardigd hoor...tis best niet heel erg grappig hier nu!
Door Tanna
Martine-Tom schreef:Nou die code oranje is in dit geval toch wel gerechtvaardigd hoor...tis best niet heel erg grappig hier nu!
Ik ben toevallig iemand die geniet van dit weer, hond ook trouwens, die was door het dolle heen. We hebben net het hele park doorkruist en hebben gewoon over de geluidswal gewandeld, heerlijk! ::) :)
Door koekje
Ik dacht even dat ik in mn ooghoek een bruin bloempotje over het erf zag rollen. Ik heb alleen geen (losse kleine) bruine bloempotjes buiten staan.
Het was Sien, met wind mee :biggrin2:
Door Tanna
koekje schreef:Ik dacht even dat ik in mn ooghoek een bruin bloempotje over het erf zag rollen. Ik heb alleen geen (losse kleine) bruine bloempotjes buiten staan.

:biggrin2: :biggrin2:
Door Martine-Tom
Tanna schreef:Ik ben toevallig iemand die geniet van dit weer, hond ook trouwens, die was door het dolle heen. We hebben net het hele park doorkruist en hebben gewoon over de geluidswal gewandeld, heerlijk! ::) :)
ik ben niet in rotterdam nu.
Ik zit nu in noordholland, en dan kan je zo denigererend doen maar hier is vannacht het luik kapot gewaaid, de poort kapot...dus niet zo snel oordelen graag.
Door Charlie Angel
koekje schreef:Ik dacht even dat ik in mn ooghoek een bruin bloempotje over het erf zag rollen. Ik heb alleen geen (losse kleine) bruine bloempotjes buiten staan.

:biggrin2: :biggrin2:

Charlie vind dit weer ook allemaal prima, die vermaakt zich er niet minder door, of het nu regent of droog is. Ik moet dan vooral erg lachen om zijn lange oren die alle kanten opvliegen, zeker als hij dan ook nog eens gek gaat lopen doen. :biggrin2:
Door Tanna
Martine-Tom schreef:ik ben niet in rotterdam nu.
Ik zit nu in noordholland, en dan kan je zo denigererend doen maar hier is vannacht het luik kapot gewaaid, de poort kapot...dus niet zo snel oordelen graag.

Ik oordeelde toch niet? :???: En ik doe ook niet denigrerend, ik vertel gewoon dat ik heb genoten van mijn wandeling. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door