Kaio schreef:14 dagen? Ik wil het niet weten!
Knmi voorspelt al een week windkracht 4, niet veel dus, waar dan die 14 dagen wind en regen vandaan komt mag joost weten.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kaio schreef:14 dagen? Ik wil het niet weten!
Angelique schreef:Knmi voorspelt al een week windkracht 4, niet veel dus, waar dan die 14 dagen wind en regen vandaan komt mag joost weten.Vandaag nog een beetje meer windkracht geloof ik
Kaio schreef:Vandaag nog een beetje meer windkracht geloof ikHier vonden ze het gister wel leuk, toen was er niet zoveel regen bij. Vandaag lijken ze allemaal een rustdag ingelast te hebben![]()
Die week was ook vanaf morgen![]()
Overigens waren de hondjes gisteren kwaad! Echt not amused. Ze slapen bijna altijd alle 3 buiten. Gisteren wilde ze ook vaak naar buiten, staken hun kop naar buiten en bleven staan, en wij kregen daarna zo'n boze blik. Alsof wij er iets aan kunnen doen? En dat meerdere kerenZelfs voor newfies kan het te nat zijn!
Nouja ze hebben in ieder geval binnen geslapen en als ik de wind nu al meemaak, slapen ze vannacht ook binnen, als het stormt heb ik ze liever niet buiten.
Angelique schreef:Hier vonden ze het gister wel leuk, toen was er niet zoveel regen bij. Vandaag lijken ze allemaal een rustdag ingelast te hebbenHier ging het gisteravond toch om de zeikregen, windje vinden ze meestal wel leuk , nu liggen ze ook te windbaden buiten
Kaio schreef:Hier ging het gisteravond toch om de zeikregen, windje vinden ze meestal wel leuk , nu liggen ze ook te windbaden buitenRegent niet te hard nu
dinky89 schreef:Code oranje voor de kust inmiddelsNou die code oranje is in dit geval toch wel gerechtvaardigd hoor...tis best niet heel erg grappig hier nu!![]()
Hier in Groningen hoop ik vooral op droog moment om op de fiets langs supermarkt te gaan.
Martine-Tom schreef:Nou die code oranje is in dit geval toch wel gerechtvaardigd hoor...tis best niet heel erg grappig hier nu!Ik ben toevallig iemand die geniet van dit weer, hond ook trouwens, die was door het dolle heen. We hebben net het hele park doorkruist en hebben gewoon over de geluidswal gewandeld, heerlijk!
koekje schreef:Ik dacht even dat ik in mn ooghoek een bruin bloempotje over het erf zag rollen. Ik heb alleen geen (losse kleine) bruine bloempotjes buiten staan.
Het was Sien, met wind mee
Tanna schreef:Ik ben toevallig iemand die geniet van dit weer, hond ook trouwens, die was door het dolle heen. We hebben net het hele park doorkruist en hebben gewoon over de geluidswal gewandeld, heerlijk!ik ben niet in rotterdam nu.![]()
koekje schreef:Ik dacht even dat ik in mn ooghoek een bruin bloempotje over het erf zag rollen. Ik heb alleen geen (losse kleine) bruine bloempotjes buiten staan.
Het was Sien, met wind mee
Martine-Tom schreef:ik ben niet in rotterdam nu.
Ik zit nu in noordholland, en dan kan je zo denigererend doen maar hier is vannacht het luik kapot gewaaid, de poort kapot...dus niet zo snel oordelen graag.