Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: 1. Lonaa heeft katten, St. Marc is op harsbasis en giftig voor katten. Dus als dat wordt gebruikt in een kattenhuishouden, niet in dezelfde ruimte als de katten zijn (voor de zekerheid) en altijd meerdere keren goed naspoelen.1.: Dat wist ik niet, dat het giftig is voor katten
2. Er was toch ook iemand hier die zn (haar) droger op een speciale handige manier schoonmaakte?
iets met in een zak doen en huismiddeltje (citroen, of ook ammoniak ofzo) en dan kon het vuil later gewoon afgeveegd worden? Ik weet niet meer wie of hoe en wat, het is nu een beetje klok en klepel in mn hoofd.
koekje schreef:was dat niet Jolanda?
Er was toch ook iemand hier die zn (haar) droger op een speciale handige manier schoonmaakte?
iets met in een zak doen en huismiddeltje (citroen, of ook ammoniak ofzo) en dan kon het vuil later gewoon afgeveegd worden? Ik weet niet meer wie of hoe en wat, het is nu een beetje klok en klepel in mn hoofd.
Nynke F schreef: 1.: Dat wist ik niet, dat het giftig is voor kattenAls je geen katten hebt, is het natuurlijk heel logisch dat je zulke dingen niet weet en er ook geen rekening mee houdt![]()
2. Dat was ammonia inderdaad![]()
deja schreef: Heb een vraag over een Boman droger, ik heb er eens een temp.meter ingehangen en hij werd wel 80 graden is dat niet te heet, ik droog er ook eendenloopvoetjes in en daar zit ook bot in, dus denk wel eens word dat niet te heet.Ik vind ook dat de Boman erg heet word, zeker met langere droogtijden (lip, ect) vind ik dat weleens beetje spannend en zet hem tussendoor ff uit om af te koelen.
Ik vind de Boman erg heet worden.
mirjansen schreef: Ik heb ook de boman ontvangen en ga voor het eerst drogen. Na het lezen van al die leuke verhalen heb ik er zin in. Ik wil konijnenoren drogen ivm een eliminatiedieet dat ik ga starten.Klopt, ze gaan er met huid en haar in, als je de droger helemaal vol stopt duurt het bij mij ongeveer 48 uur
Weet iemand hoelang die ongeveer moeten drogen? En ze gaan er gewoon met haar in toch?
mirjansen schreef: Ik heb ook de boman ontvangen en ga voor het eerst drogen. Na het lezen van al die leuke verhalen heb ik er zin in. Ik wil konijnenoren drogen ivm een eliminatiedieet dat ik ga starten.Dapper hoor, die oren.
Weet iemand hoelang die ongeveer moeten drogen? En ze gaan er gewoon met haar in toch?