Auw...

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hope schreef:Net in het weiland het rantsoenlint voor de paarden weer verzet, maar vergeten de stroom uit te zetten.
Auw...
Hope schreef:Net in het weiland het rantsoenlint voor de paarden weer verzet, maar vergeten de stroom uit te zetten.Ahhhhh trauma's! Ik ben banger van schrikdraad dan de dieren...
Auw...
eelke schreef:Tjonge jonge. Er zijn hier in de bossen de afgelopen weken al iets van 6 dode reeën gevonden. De meeste drachtig of zogend, dus de schade is wel groter dan 6...een aantal doodgebeten en een aantal waarschijnlijk opgejaagd en zich daarna doodgelopen (tegen een hek, prikkeldraad etc). De boswachter is boos, loslopende honden alom. Is een hele campagne aan het voeren, hart van nederland, de krant, actief op twitter. Overal hangen nu extra briefjes; houd uw honden vast, reeën schrikken enorm van loslopende honden. Buiten de normale bordjes van staatsbos met toegang toegestaan mits...Ja . Ook weer zoiets idd . Onbegrijpelijk !
En dan kom je ze nog tegen he. Hoe is het mogelijk. En dan is het ook nog een lullige bull die op mijn honden afspringt (ook al lijnde mw hem/haar aan toen ik om de bocht kwam) dus aanspreken deed ik maar niet. Maar tjonge, wat kan ik me de woede van die boswachter goed voorstellen.
Leuk hoor. En als het zo doorgaat mogen we volgend jaar rond deze tijd het bos niet eens meer in met hond, vrees ik.
eelke schreef:Tjonge jonge. Er zijn hier in de bossen de afgelopen weken al iets van 6 dode reeën gevonden. De meeste drachtig of zogend, dus de schade is wel groter dan 6...een aantal doodgebeten en een aantal waarschijnlijk opgejaagd en zich daarna doodgelopen (tegen een hek, prikkeldraad etc). De boswachter is boos, loslopende honden alom. Is een hele campagne aan het voeren, hart van nederland, de krant, actief op twitter. Overal hangen nu extra briefjes; houd uw honden vast, reeën schrikken enorm van loslopende honden. Buiten de normale bordjes van staatsbos met toegang toegestaan mits...Of helemaal niet meer. Echt k*t dat dit zo moet blijkbaar.
En dan kom je ze nog tegen he. Hoe is het mogelijk. En dan is het ook nog een lullige bull die op mijn honden afspringt (ook al lijnde mw hem/haar aan toen ik om de bocht kwam) dus aanspreken deed ik maar niet. Maar tjonge, wat kan ik me de woede van die boswachter goed voorstellen.
Leuk hoor. En als het zo doorgaat mogen we volgend jaar rond deze tijd het bos niet eens meer in met hond, vrees ik.
BusKay schreef:K*tttt al die pannen poetsen!!Zoooo'n medelijden met je...![]()
![]()
BusKay schreef:K*tttt al die pannen poetsen!!![]()
![]()