Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
Net in het weiland het rantsoenlint voor de paarden weer verzet, maar vergeten de stroom uit te zetten.
Auw... :-X
Door hannabelgje
Hope schreef:Net in het weiland het rantsoenlint voor de paarden weer verzet, maar vergeten de stroom uit te zetten.

Ben je wel meteen goed wakker ::)
Door jasmijn
Gister waren er 2 super lieve meisje op bezoek, en toen gingen ze weer weg :'(
Hun ouders zijn weg dus ze logeren bij mijn schoonouders, vind het niet eerlijk ze hadden ook hier kunnen blijven ik heb een veel groter huis dan mijn schoonouders >:(

Ga hun ouders op hun kop geven dat ze niet eens aan mij dachten om op te passen, heb hier zo veel leuk Kinder dingen en ik ben gek op die 2 meiden. ( hun ouders zijn goede vrienden van ons ;) )
Door Lil
Hope schreef:Net in het weiland het rantsoenlint voor de paarden weer verzet, maar vergeten de stroom uit te zetten.
Ahhhhh trauma's! Ik ben banger van schrikdraad dan de dieren...
Door eelke
Tjonge jonge. Er zijn hier in de bossen de afgelopen weken al iets van 6 dode reeën gevonden. De meeste drachtig of zogend, dus de schade is wel groter dan 6...een aantal doodgebeten en een aantal waarschijnlijk opgejaagd en zich daarna doodgelopen (tegen een hek, prikkeldraad etc). De boswachter is boos, loslopende honden alom. Is een hele campagne aan het voeren, hart van nederland, de krant, actief op twitter. Overal hangen nu extra briefjes; houd uw honden vast, reeën schrikken enorm van loslopende honden. Buiten de normale bordjes van staatsbos met toegang toegestaan mits...

En dan kom je ze nog tegen he. Hoe is het mogelijk. En dan is het ook nog een lullige bull die op mijn honden afspringt (ook al lijnde mw hem/haar aan toen ik om de bocht kwam) dus aanspreken deed ik maar niet. Maar tjonge, wat kan ik me de woede van die boswachter goed voorstellen.

Leuk hoor. En als het zo doorgaat mogen we volgend jaar rond deze tijd het bos niet eens meer in met hond, vrees ik. >:(
Door smulpaap
eelke schreef:Tjonge jonge. Er zijn hier in de bossen de afgelopen weken al iets van 6 dode reeën gevonden. De meeste drachtig of zogend, dus de schade is wel groter dan 6...een aantal doodgebeten en een aantal waarschijnlijk opgejaagd en zich daarna doodgelopen (tegen een hek, prikkeldraad etc). De boswachter is boos, loslopende honden alom. Is een hele campagne aan het voeren, hart van nederland, de krant, actief op twitter. Overal hangen nu extra briefjes; houd uw honden vast, reeën schrikken enorm van loslopende honden. Buiten de normale bordjes van staatsbos met toegang toegestaan mits...

En dan kom je ze nog tegen he. Hoe is het mogelijk. En dan is het ook nog een lullige bull die op mijn honden afspringt (ook al lijnde mw hem/haar aan toen ik om de bocht kwam) dus aanspreken deed ik maar niet. Maar tjonge, wat kan ik me de woede van die boswachter goed voorstellen.

Leuk hoor. En als het zo doorgaat mogen we volgend jaar rond deze tijd het bos niet eens meer in met hond, vrees ik. >:(
Ja . Ook weer zoiets idd . Onbegrijpelijk ! >:( Vorige week was het al op het regionieuws ook
De getoonde beelden waren echt afschuwelijk :'( >:(
Ik vraag het me weleens af he ? is het nu domheid ..... is het de mentaliteit (van tegenwoordig )
Wie het nog weet mag het zeggen
Door Angelique
eelke schreef:Tjonge jonge. Er zijn hier in de bossen de afgelopen weken al iets van 6 dode reeën gevonden. De meeste drachtig of zogend, dus de schade is wel groter dan 6...een aantal doodgebeten en een aantal waarschijnlijk opgejaagd en zich daarna doodgelopen (tegen een hek, prikkeldraad etc). De boswachter is boos, loslopende honden alom. Is een hele campagne aan het voeren, hart van nederland, de krant, actief op twitter. Overal hangen nu extra briefjes; houd uw honden vast, reeën schrikken enorm van loslopende honden. Buiten de normale bordjes van staatsbos met toegang toegestaan mits...

Of helemaal niet meer. Echt k*t dat dit zo moet blijkbaar.
Door Anne in Zweden
BusKay schreef:K*tttt al die pannen poetsen!! >:( >:(
Zoooo'n medelijden met je... :biggrin2:

Als je ze weer kwijt wilt: Radje zoekt nog een setje. :P
Door Angelique
BusKay schreef:K*tttt al die pannen poetsen!! >:( >:(

Afbeelding

Dat wilde ik eigenlijk nog vragen...of deze nog gepoetst moeten worden :biggrin2: ja dus :biggrin2: Succes...denk aan het aankomend kookgenot :biggrin2:
Door BusKay
Ik kom goed weg... heb een polijstschijf besteld... en volgende week even naar mijn garagebedrijf alwaar een kolomboormachine staat...
Schijfje inspannen en polijsten maar... :biggrin2: :biggrin2:

Had em al van je verwacht Anne... BTW.. hoe is het met dat (ex) gratenpakhuis??
Door Kim_S
Rotdag gehad qua werk. Sommige mensen zijn echt :rant: Van je collega's moet je het hebben :-X
En zo irritant, maar ik heb daar dus echt al de hele middag en avond last van. Wil gewoon gezellig op de bank hangen maar dat lukt niet >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door