Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
[controlfreak]Ik leg het speelgoed na de dag altijd graag weer hetzelfde uitgestald in de kast[/controlfreak]

Inmiddels ook de vaatwasser uit en weer ingeruimd en de laatste was in de droger gedaan. Morgen haar wassen, boodschappen doen, koken, paar dozen weer uitpakken, verder strijken, was opvouwen en beddengoed wassen en drogen en weer op bed leggen.
Door koekje
Het klinkt bijna leuker dan op tweede pinksterdag, met een blije zak aardappels op je rug van bijna 11 kilo, je een weg door zowat de enige open AH in de omgeving te moeten banen, omdat meneer geen melk en koffiebonen meer heeft.
Door eelke
Och, ik ben al vanaf half 5 wakker, vanwege mijn 'roeping'.

Roeping Joep is namelijk weer misselijk. Dierenarts al gebeld en mocht na 10 uur terugbellen voor een afspraak, maar nu kom ik er niet tussen op de spoedlijn. Heel handige timing want we moeten vrienden helpen verhuizen vandaag... :-\
Door hannabelgje
Vanmiddag gemalen kippennekken en pens naar een hoogzwangere corgi brengen die besloten heeft dat ze alleen nog maar kip wil eten. Hopen dat ze dat wil eten. Brokjes wilde ze vorige week al niet meer. Verstandige hond.
Door eelke
Oh ik rook niks...

Joep kreeg een spuit in zn kont en deed uiteraard heel vrolijk en blij.
We hebben ook pillen meegekregen voor als hij het opnieuw krijgt. Kijk ik in de zakje zijn t dezelfde als ik via hier al geadviseerd haf gekregen en via Internet besteld had.
Was een vriendelijke arts die benadrukte dat het echt niet erg was dat ik de weekend dienst belde.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door