Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sarah5
MarijeEnBoomer schreef: De Mexicaan kookt voor ons en komt het brengen!
Heus attent van die man!
Wat aardig zeg! Heb je mijn adres ook doorgegeven?  ;)

Ik ga vandaag maar eens braaf koken ook al kan ik bijna geen meter lopen van de buikpijn  :-X
De pasta staat op dus dat wordt een koude pastasalade
Door Lizzy
Sarah5 schreef: Wat aardig zeg! Heb je mijn adres ook doorgegeven?  ;)

Ik ga vandaag maar eens braaf koken ook al kan ik bijna geen meter lopen van de buikpijn  :-X
Gatsie! Wat hebbie dan?
Door Sarah5
Lizzy schreef: Gatsie! Wat hebbie dan?
Daar zijn ze nog niet uit. Internist dacht alleen B12 tekort te kunnen zien, verder nog niets....Maar daar krijg je geen buikpijn van  ::)
Sarah5 schreef: Wat aardig zeg! Heb je mijn adres ook doorgegeven?  ;)

Hij kende jou al zei ie  :biggrin2:
Door Lizzy
Sarah5 schreef: Daar zijn ze nog niet uit. Internist dacht alleen B12 tekort te kunnen zien, verder nog niets....Maar daar krijg je geen buikpijn van  ::)
Ehhh, nee, volgens mij ook niet. He getsie, wat een narigheid. Beterschap.... Kan dit niet toevallig een zomergriepje zijn of tob je al langer met buikpijn?
Door Sarah5
MarijeEnBoomer schreef: Hij kende jou al zei ie  :biggrin2:
Hoe kan dat nou  :o :biggrin2:

Lizzy schreef: Ehhh, nee, volgens mij ook niet. He getsie, wat een narigheid. Beterschap.... Kan dit niet toevallig een zomergriepje zijn of tob je al langer met buikpijn?
Dank je! Nee de zomerverkoudheid heb ik net er op zitten (zonder buikpijn) maar deze buikpijn is de reden dat ik bij de internist terecht ben gekomen. Niet kunnen lopen van de pijn is op den duur niet zo heel handig ;)
Door Lizzy
Sarah5 schreef: Hoe kan dat nou  :o :biggrin2:

Dank je! Nee de zomerverkoudheid heb ik net er op zitten (zonder buikpijn) maar deze buikpijn is de reden dat ik bij de internist terecht ben gekomen. Niet kunnen lopen van de pijn is op den duur niet zo heel handig ;)
Oh bleh Sarah, wat een toestanden, wat zielig voor je :'( :-*. Ik hoop dat ze gauw gevonden hebben wat er aan scheelt en dat het iets HEEL simpels is, makkelijk en pijnloos op te lossen! Wat is nu het plan van de internist?
Door Mieke L.
Ik heb een pizza bodem van AH belegd met Thaise roerbakmix, olijfjes, ansjovis, brie en wat Italiaanse kruiden. Staat nu in de oven.
Vorige keer heb ik zelf bodem en tomatensaus gemaakt en dit was toch wel goddelijk, maar had daar nu geen kracht voor ivm hitte.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door