Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Kaela schreef: za 22 feb 2020, 00:36 Ik weet niet precies hoe het heet, maar het was rundvlees met rijst en knoflook. Heel veel knoflook. En een lekker sausje. Met knoflook. Heel veel knoflook.

Ik stink nu. Heel. Heel. Erg.

;D
Zo erg dat je er zelf last van hebt? :biggrin2:
Door Siberienne
Ovenschotel met Chinese kool, champi, vega gehakt, walnoten en rozijnen gekruid met garam massala en laagje kaas erover. Aardappelpuree erbij. Vega ijs (B en J) kokos caramel als toetje
Door frodo quin
Siberienne schreef: zo 23 feb 2020, 21:17 Ovenschotel met Chinese kool, champi, vega gehakt, walnoten en rozijnen gekruid met garam massala en laagje kaas erover. Aardappelpuree erbij. Vega ijs (B en J) kokos caramel als toetje
Klinkt heel lekker. Moet ik ook eens uit proberen.
Door Siberienne
frodo quin schreef: zo 23 feb 2020, 23:14 Klinkt heel lekker. Moet ik ook eens uit proberen.
En simpel. Ik had trouwens de ui, champignons enzo even aangebakken met de kruiden en de kool gewoon rauw in de ovenschaal gedaan, ging prima, minder ‘snotterig’ :biggrin2:
Door Tanna
Lizzy schreef: zo 23 feb 2020, 09:37 Een patat van Bram Ladage. Dat vind ik echt veruit de lekkerste patat van NL.
Dat is ook zo, Lizzy. Een bijzondere familie, de Ladages, letterlijk en figuurlijk van alle markten thuis.
Zou fijn zijn als ze een vestiging in Stadskanaal openen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door