Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
Lizzy schreef: wo 12 feb 2020, 16:59 Gekookte aardappels, gekookte sperziebonen, gebakken uien, champignons, tomaat, op het laatst de aardappeltjes in de wok, uien/champi/tomaat erover, kaas erover en dan mot het maar weer.
Lekker, Lizzy!
Door Tanna
pearlsofpassion schreef: zo 16 feb 2020, 20:00 Stoof van varkenswangetjes. :D
Met bloemkoolpuree en beetje appelmoes (vnl voor de kindjes). De kinderen hebben gegeten alsof hun leven ervan afhing.

Wij eten eigenlijk nooit meer gewoon aardappelpuree. We maken bloemkoolpuree (2/3e bloemkool, 1/3e aardappel, met een lepel roomkaas) en dat eten ze nog veel beter dan puree. Zo hebben ze hun groentjes binnen, ook als het iets minder gezond is (appelmoes).
Heel slim, die puree!
Door CindyMayella
kiara schreef:Heeft iemand een lekker pasta recept met vis of vega? :)
Ik maak regelmatig tagliatelle met zalm, spinazie a la creme, uitje en champignons..... recept komt uit de allerhande.... zag van de week een variatie daarvan: met lasagne en wilde zalm uit de vriezer... die wil ook nog maken.....
Pasta met broccoli en mascarpone(saus). Kan je vanalles bij doen. Gerookte zalm, gedroogde ham of spekjes. Of niets.
En dan gebakken champignons, Kerstomaatjes of zongedroogde. Aftoppen met rucola en pijnboompitten, beetje Parmezaan...
Of alles wat je daar nog lekker bij vind... Witte asperge'kes zouden daar vb ook wel lekker bij zijn.
Door kiara
CindyMayella schreef: wo 19 feb 2020, 14:04 Ik maak regelmatig tagliatelle met zalm, spinazie a la creme, uitje en champignons..... recept komt uit de allerhande.... zag van de week een variatie daarvan: met lasagne en wilde zalm uit de vriezer... die wil ook nog maken.....
Dat is lekker behalve de spinazie dan
Door kiara
pearlsofpassion schreef: wo 19 feb 2020, 14:56 Pasta met broccoli en mascarpone(saus). Kan je vanalles bij doen. Gerookte zalm, gedroogde ham of spekjes. Of niets.
En dan gebakken champignons, Kerstomaatjes of zongedroogde. Aftoppen met rucola en pijnboompitten, beetje Parmezaan...
Of alles wat je daar nog lekker bij vind... Witte asperge'kes zouden daar vb ook wel lekker bij zijn.
Hmmm lijkt mij ook lekker
kiara schreef: wo 19 feb 2020, 17:38 Wat voor room?
Wel van de spinazie a la crème. :biggrin2:

Dus pasta met boontjes, room en zalm (gerookt of vers). Die champignons en ui van CindyMayella lijkt me er ook wel lekker bij, maar doe ik zelf niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door