Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Gekookte aardappels, gekookte sperziebonen, gebakken uien, champignons, tomaat, op het laatst de aardappeltjes in de wok, uien/champi/tomaat erover, kaas erover en dan mot het maar weer.
Door - pien -
Gisteren Rotirol van Swietie...mèh
Vandaag gebakken paddestoelenmix met kool en mie en zelfgemaakt woksausje. Denk ik. 's Kijken wat meneer pien ervan gaat fröbelen.
Door Lizzy
Kè Koekje?

Ik maak oven patatjes met salade, tuinboontjes en een vegan visstick van Quorn. Ben benieuwd. Oh, en Leo heeft gerookte makreel. Knoflook mayo erbij.
Door Siberienne
Gisteren heb ik me laten inspireren door Koekje en hebben we pizza gehaald.

Voor vanavond weet ik het nog niet, ik twijfel tussen zeewierburger met gebakken aardappeltjes en slaai.

Of een omelet en roerbak met mie.

En er liggen nog spruiten...... (ik ben er niet verzot op maar weet sinds kort dat ik ze ook aan de honden kan voeren, afgelopen vrijdag trok Shadow de zak uit de groentendoos en stonden de heren vrolijk van de rauwe spruiten te smullen :-X ..... ik stond daar echt zo van :o :o :o wat gebeurt hier nou weer....)
Stoof van varkenswangetjes. :D
Met bloemkoolpuree en beetje appelmoes (vnl voor de kindjes). De kinderen hebben gegeten alsof hun leven ervan afhing.

Wij eten eigenlijk nooit meer gewoon aardappelpuree. We maken bloemkoolpuree (2/3e bloemkool, 1/3e aardappel, met een lepel roomkaas) en dat eten ze nog veel beter dan puree. Zo hebben ze hun groentjes binnen, ook als het iets minder gezond is (appelmoes).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door