Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaio
Hmmmmm net kaio naar binnen geroepen, inslag 2 in 2 sec. Die ligt gewoon heerlijk onder het afdak het ::)
Daarna nog 2 inslagen, maar blijkt nu weet verder weg te gaan, onee toch nr 5.
Goed ff flink onweer hier dus ;)
Door eelke
Hier gaat het zo ook regenen! Yes!

Ik bedenk me nu, hoe weinig het geregend heeft. We hadden afgesproken; als het tijdens het uitlaten regent, dan gebruiken we de douche zak om het gips te beschermen. Dat ding hebben we maar 2 keer gebruikt ofzo. ;D
Door Hope
Het onweert hier heul erg en vooral ook heel dichtbij. Ik vind het niet zo leuk eigenlijk :nerves:
Door Mandarijn
Hier is het gerommel al weer voorbij. Gelukkig viel het hier mee.
Was vanavond naar de cursus vd brandweer. En daar viel het er echt uit en flink wat onweer en bliksem. Dat was in Midden-Limburg (Echt).
In Weert is de bliksem in geslagen in een huis. Daar moet de brandweer naar toe vanwege de inslag en brand.
Door Lizetta
Het zou hier met een uur moeten zijn... Ik hoop het echt, want nu te benauwd om te slapen
Door Mandarijn
Lizetta schreef:Het zou hier met een uur moeten zijn... Ik hoop het echt, want nu te benauwd om te slapen
Hier is het nu afgekoeld. Hopelijk ook snel bij jou. Want het is nu heerlijk slaapweer.
Door - pien -
De afgelopen dagen waren echt :-X :-X :-X
Nu heeft het geregend en is het wisselend bewolkt...maar het huis is nog lang niet afgekoeld ::)
Gisteravond zaten we buiten tot 21.30 en was het nog gewoon 23C en we vonden het 'lekker koel' :biggrin2:
O ja, het waaide wel heeeeerlijk ;D Er was érgens een lagedrukgebied :D
Jammer genoeg geen onweer...o nee, da's niet fijn, dan raakt Joep altijd in de stress, maar ikzelf vind het geweldig ;D
Dan mag Joep in bed :smitten:
Laatst gewijzigd door - pien - op vr 16 sep 2016, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
Ja dit is beter he!?

Hierbinnen nu 21 graden. Behalve in de wc, da's een dichte ruimte en daar is het gewoon echt een stuk warmer ;D
Door - pien -
eelke schreef:Ja dit is beter he!?

Hierbinnen nu 21 graden. Behalve in de wc, da's een dichte ruimte en daar is het gewoon echt een stuk warmer ;D
Mijn wc ligt aan de 'altijdschaduwkant' en heeft een raampje wat open staat :cool:
Ik heb wel 's verzucht dat ik daar ging slapen ;D ( ipv op een snikhete slaapkamer, wel met ventilator :-X )

Binnen is het 25C...vanavond zet ik lekker de boel open als er geen regen komt :yeah:
Door eelke
Ik heb benden het raam open (en de klepraampjes en de achterdeur) en de vensterbank een ventilator. Boven en op zolder staan de kamer ook open. Het is idee is dan dat dat ding koude licht van buiten naar binnen blaast en dat dan de warme lucht er via boven uit kan.

En dat werkt wel. Luchtstroom door heel het huis :)
Door Hope
Hier in huis nog een dikke 24 graden. Het weer van gisterenavond was pittig, 15 mm regen in minder dan een uur.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door