Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
Angelique schreef:Maar ondertussen krijg ik toch meer het idee dat de herfst al gearriveerd is. >:(
En een heftige herfst zeg! >:( :-X
Door Kaio
Lil schreef:Door ijs stijgt de lichaamstemperatuur gigantisch, dus dat zou ik niet durven nu. Anders gekoeld water of ehhh appelsap? Bij stemproblemen en keelpijn raden ze altijd appelsap voor mensen aan. Verzacht.
Dat was ook mijn idee idd. Appelsap weet niet of ie het lust hoor :biggrin2:
Kan hem watermeloen of zo geven dat lust ie wel.
Angelique schreef:
Smorgens zwemmen is heel fijn, dat werkte hier ook super. Lijfje is dan even zo afgekoeld dat het veel langer duurt voordat ze het weer echt te warm hebben.
Ja plus dat ie het gewoon heerlijk vindt. En als ie moe is vindt ie het ook gewoon heerlijk om lekker bij het water te liggen.

Ja herfst hier ook al hoor.
Door Kaio
Weeronline maakt er inmiddels al 34 van, denk ter compensatie van vandaag ;D
Door eelke
Ik kan me er nu echt niks bij voorstellen!

Gelukkig hebben we de airco nog beneden staan.
Door tt-tjes
Wij zijn nu ff thuis maar gaan weer naar de camping. De koeljassen was ik vergeten maar die liggen nu al in de auto.
Balou heeft het tegenwoordig ook erg moeilijk met warm weer en komt dan normaal niet van de koude tegels in huis.
Op de camping kan hij dat niet. Denk dat ik het schapennet op een andere manier om de caravan moet zetten zodat ze een plekje onder de caravan hebben in het koele zand.
Door Kaio
Ik en Fozzy ook! Werd wel gelijk best warm. Maar dat kan Fozz nog goed hebben, broekkie.
Door Lil
Kaio schreef:Ik en Fozzy ook! Werd wel gelijk best warm. Maar dat kan Fozz nog goed hebben, broekkie.
De mijnen konden de zon wel waarderen. Nu is daar halfschaduw. Dus stuk zon, stuk schaduw etc. Scheelde wel dat ze snel klaar waren met rennen op het raceveldje. Daaraan merkte ik dat het warmer was. Ik vond het zonde om het bos in te duiken nu ik zon zag; had dat even nodig. Dus helaas kortere wandeling, maar ze waren helemaal blij ermee.
Door dinky89
Lil schreef:Zojuist werd ik op zon getrakteerd!

Hier is het eindelijk droog maar geen zo'n te bekennen.
Lijkt wel herfst met de regen, paddestoelen en afgevallen bladeren overal ::)
Door frodo quin
Warm, veel te warm. Het gaat nog enig sinds als ik stil lig, maar 32 graden, ook binnen is voor mij flauwval weer. Hoe sommige mensen nog voldoende zuurstof binnen krijgen, geen idee.
Door Martine-Tom
frodo quin schreef:Warm, veel te warm. Het gaat nog enig sinds als ik stil lig, maar 32 graden, ook binnen is voor mij flauwval weer. Hoe sommige mensen nog voldoende zuurstof binnen krijgen, geen idee.
Ik heb vanmiddag ook plat gelegen met migraine, zal idd tekort aan o2 zijn geweest denk ik.
Door Lil
frodo quin schreef:Warm, veel te warm. Het gaat nog enig sinds als ik stil lig, maar 32 graden, ook binnen is voor mij flauwval weer. Hoe sommige mensen nog voldoende zuurstof binnen krijgen, geen idee.
Dat moet je mij niet vragen; meer dan eens bij 35 graden omgekiept en ik eet "veel" en ik drink heel veel. Kan er gewoon niet tegen.
Door - pien -
Hier ook koppijn sinds gister (heb ik nooit!) en ernstig sacherijnig door het weer. 31C buiten en binnen iets koeler. Ik heb in de vroege ochtend nog gestreken want meneer pien moet nu elke dag een schoon bloesje aan. Ik sleep de hele dag een ventilator met me mee ::)
Door eelke
Zit ik gisteren alles potdicht te houden, kom ik savonds thuis, heeft meneer alles lekker open staan ::) 1,5 graad warmer geworden. >:( >:(

Airco aan gehad, en vanmorgen vroeg raam open en het is weer en graag gezakt. We mogen niet klagen hoor, het is nu 23,5 binnen. Maar ik wil het echt niet warm hebben met Gijs zijn gips!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door