Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Lil schreef:Er was weer eens een feestje bij iemand hier in het blok, dus weer tot 2 uur wakker gelegen, pfffff.... Waarom is men altijd zo luidruchtig met schreeuwen en toeteren zo midden in de nacht?

Het wordt de hoogste tijd dat ik oordopjes vind waarmee ik kan slapen (tot nu toe vind ik ze allemaal verschrikkelijk).

Ik heb vorig jaar oordopjes op maat laten maken. Een rib uit je lijf, maar het is de moeite waard. Gisteravond hier ook een feestje bij de achterburen. Oordopjes in, tukken. Word ik nog een keer wakker, hoor ik vaag muziek, draai ik me om en slaap weer door.
Ik heb oordopjes speciaal voor zijslapers, extra zacht. Evengoed niet lekker om de hele nacht in te hebben, maar als het nodig is dan voldoet het.
Door Martine-Tom
-Annemarie- schreef:[/b]

Ik heb vorig jaar oordopjes op maat laten maken. Een rib uit je lijf, maar het is de moeite waard. Gisteravond hier ook een feestje bij de achterburen. Oordopjes in, tukken. Word ik nog een keer wakker, hoor ik vaag muziek, draai ik me om en slaap weer door.
Ik heb oordopjes speciaal voor zijslapers, extra zacht. Evengoed niet lekker om de hele nacht in te hebben, maar als het nodig is dan voldoet het.
Ik heb de sleepz van GP en wil niet anders meer, heb op maat gemaakte gehad, diversen, maar vond t drama, deze heb ik probleemloos hele nachten in
Door joel
Fenixjuh schreef:Bah!!!
Mijn collega zei 'je moet bij mannen alles rustig laten bezinken'... En dat lijkt hier wel te werken (meneer hier begint zelf al naar huisjes te kijken ;) ) maar volgens mij heeft het bij jullie te tijd gehad om te bezinken.. >:(
eigenlijk was hij altijd wel redelijk positief.....dus ik was al die tijd wel aan het zoeken, maar misschien was het verkeerde timing, ik kwam thuis en hij ging net naar zijn werk. De mededeling dat ik misschien DE hond had gevonden en of we evt nog een opvanghond kwijt konden was misschien even teveel) hij appte net al, dat het even koud op zn dak was, morgenavond maar even een goed gesprek ::)
Door constance.blokzijl
joel schreef:
eigenlijk was hij altijd wel redelijk positief.....dus ik was al die tijd wel aan het zoeken, maar misschien was het verkeerde timing, ik kwam thuis en hij ging net naar zijn werk. De mededeling dat ik misschien DE hond had gevonden en of we evt nog een opvanghond kwijt konden was misschien even teveel) hij appte net al, dat het even koud op zn dak was, morgenavond maar even een goed gesprek ::)
Voor dit soort momenten moet je ook altijd een momentje pakken waarop en hoe je het eigenlijk meedeeld.
En vooral, hem de tijd geven om erover na te denken Afbeelding

Ooit voor dat we honden hadden, een vakantie aanbieding geboekt naar Kenia, was de laatste die beschikbaar was, dat is 10 jaar geleden. Dus ml komt thuis, dus ik zeg: goh schatje wat dacht je van Kenia op vakantie. Boel euhm, weet ik niet, echt Kenia? Denk er maar rustig over na. Ik zie het wel zitten. Dus 2 dagen later vraagt tie, serieus? Kenia? Want? Uitleg, safari, strand, mooi mix bla bla. ML zegt nog steeds, weet ik niet... Afbeelding uiteindelijk zaterdag; weet je wat, je kon nog wel eens gelijk hebben, boek ook maar. Pfoe, fijn, ik heb woensdag al geboekt, was de laatste die beschikbaar was...
Sindsdien vraagt hij wel aan me of hij wel echt keuze heeft Afbeelding
Door Lil
Martine-Tom schreef:Ik heb de sleepz van GP en wil niet anders meer, heb op maat gemaakte gehad, diversen, maar vond t drama, deze heb ik probleemloos hele nachten in
Ja mijn angst wat als op maat gemaakt ook ellende is. Ik heb die nog nooit geprobeerd zag hard uit. Zo te zien zijn ze niet duur, dus dat kan ik wel even proberen.

Aha oordopjes voor zijslapers; daar kon wel eens het probleem in zitten: het oor waarop ik lig gaat pijn doen, het andere niet.
Door constance.blokzijl
Even hoor; ik weet dat ik geen kinderen heb, en ik weet ook dat het heel mooi weer is maar ik vind het echt niet grappig als de buren de kinderen om 7.30 op de trampoline buiten laten spelen... En ik wakker wordt van de herrie die ze maken...
Door BusKay
constance.blokzijl schreef:Even hoor; ik weet dat ik geen kinderen heb, en ik weet ook dat het heel mooi weer is maar ik vind het echt niet grappig als de buren de kinderen om 7.30 op de trampoline buiten laten spelen... En ik wakker wordt van de herrie die ze maken...
7.30 vind ik prima want ik weet dat ze deze week weer fijn naar school gaan.... rust... rust... rust...
Door constance.blokzijl
BusKay schreef:
7.30 vind ik prima want ik weet dat ze deze week weer fijn naar school gaan.... rust... rust... rust...
Deze hebben een continu rooster en zijn dus weer thuis om 14.30...
Door koekje
Gisteren was het Moederdag. Ik heb dus zelf de broodjes afgebakken, zelf de sinaasappels uitgeperst, zelf woonkamer gestofzuigd, zelf twee wassen aangezet, zelf de droogmolen uit de garage gegraven, zelf de ene was buiten gehangen en later op de dag zelf de andere was in de droger gedaan, zelf de was uit de droger gehaald en opgevouwen. En zelf de was van buiten afgehaald en de wasknijpers weer gesorteerd.
Als laatste heb ik zelf de vaatwasser gevuld en aangezet.
Door zurca
koekje schreef:Gisteren was het Moederdag. Ik heb dus zelf de broodjes afgebakken, zelf de sinaasappels uitgeperst, zelf woonkamer gestofzuigd, zelf twee wassen aangezet, zelf de droogmolen uit de garage gegraven, zelf de ene was buiten gehangen en later op de dag zelf de andere was in de droger gedaan, zelf de was uit de droger gehaald en opgevouwen. En zelf de was van buiten afgehaald en de wasknijpers weer gesorteerd.
Dan is het bij jullie dus elke dag "moederdag" :biggrin2: ;) :-*
Door Anne in Zweden
zurca schreef:Dan is het bij jullie dus elke dag "moederdag" :biggrin2: ;) :-*
:2funny:

:-X

@Koekje: vrije opvoeding is prima, maar ik zou die toch beperken tot mijn kind als ik jou was. M'n vent zou ik wat strenger aanpakken. :knuppel2:
Door BusKay
koekje schreef:Gisteren was het Moederdag. Ik heb dus zelf de broodjes afgebakken, zelf de sinaasappels uitgeperst, zelf woonkamer gestofzuigd, zelf twee wassen aangezet, zelf de droogmolen uit de garage gegraven, zelf de ene was buiten gehangen en later op de dag zelf de andere was in de droger gedaan, zelf de was uit de droger gehaald en opgevouwen. En zelf de was van buiten afgehaald en de wasknijpers weer gesorteerd.
Ik weet zeker dat je je niet hebt verveeld....

Das nou de echte MOEDER hè!!! Voor dag en douw... door weer en wind!!

Afbeelding
Anne in Duitsland schreef:@Koekje: vrije opvoeding is prima, maar ik zou die toch beperken tot mijn kind als ik jou was. M'n vent zou ik wat strenger aanpakken. :knuppel2:
Wie weet hoe vrij dat hij z'n opvoeding wel niet zou willen?? :biggrin2: :biggrin2:
Door dinky89
Grrrr soms ben ik echt blond >:(

Vandaag op kantoor afgesproken met collega's om vanaf daar op de fiets naar de klant te gaan.
Was warm dus jas op kantoor laten hangen. Aangekomen bij de klant fiets op slot gezet, pak mijn ketting uit de fietstas en zet mijn fiets vast. Op het moment dat het kettingslot klik zeg bedenk ik dat de sleutel daarvan nog in mijn jaszak zat, die op kantoor hing ::) ik kon terug dus lopen op naaldhakken met de warmte met als gevolg nu blaren op mijn hakken >:( Met gewone schoenen was het geen probleem geweest........
Kom ik aan op kantoor, vragen collega's of ik mee ga wandelen :boo:

Gelukkig was er wel collega die mij met auto bij mijn fiets af kon zetten anders had ik op blote voeten kunnen gaan lopen want met de schoenen kon ik geen stap meer zetten ::) rest van de dag dus maar op blote voeten op kantoor gelopen....
Door -Annemarie-
Lil schreef:Ja mijn angst wat als op maat gemaakt ook ellende is. Ik heb die nog nooit geprobeerd zag hard uit. Zo te zien zijn ze niet duur, dus dat kan ik wel even proberen.

Aha oordopjes voor zijslapers; daar kon wel eens het probleem in zitten: het oor waarop ik lig gaat pijn doen, het andere niet.
Ja, dat kan heel goed de reden zijn.

Ik heb deze: http://pluggerz.com/nl/producten/sleep/

En dan die voor zijslapers. Ik heb hele kleine oren dus passen doppen voor volwassenen zo al niet. Dit zit wel heel fijn, op maat.
Evengoed vind ik het vervelend, slapen met doppen. En is het soms toch nog gevoelig. Maar als het niet anders kan is dit voor mij de beste optie. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door