Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Doezengek
Ik heb besloten om morgen weer met de 5 daagse detox te beginnen en als het net zo goed gaat als de eerste keer plak ik er nog eens 5 dagen aan. Ik neem aan dat dit geen kwaad kan? Na die 10 dagen wil ik weer langzaam soepjes en salades gaan eten. Voelde mij erg goed na die eerste detox maar merk wel dat bij mij er zo weer het oude patroon insluipt. Dacht misschien als ik langer detox de knop dan misschien wel definitief is omgezet???
Door Kaio
En film al gezien? Ikke wel.  :)

Kwam goed uit, wat extra motivatie, aangezien ik zelf een weekje reset heb gepland deze week, door veel stress en vanalles is het een beetje nodig nu.
Door Bowdi
Kaio schreef: En film al gezien? Ikke wel.  :)

Kwam goed uit, wat extra motivatie, aangezien ik zelf een weekje reset heb gepland deze week, door veel stress en vanalles is het een beetje nodig nu.
Wij hebben hem gisteren gezien.
Gaf vooral manlief weer extra motivatie om het op te pakken.
Hij heeft gisteren gelijk een nieuwe juicer gekocht en boodschappen gedaan voor de 5-daagse. De oude was al een tijdje kapot.  :)
Hij is vandaag begonnen.
Ook ik wil weer sapjes gaan maken. Nu eerst voor erbij en over 1 a 2 weken ook eens een 5-daagse denk ik. Eerst maar eens alle 'slechte' boodschappen in huis opmaken. Gelukkig is er al geen zoetigheid/chips/koekjes oid meer in huis.

Wel jammer dat de 28 dagen app zo duur is.  :-\
Lijkt me trouwens best een leuke uitdaging om 28 dagen te juicen.
Maar eens over nadenken of dat tot de mogelijkheden behoort. Meer liefhebbers hiervoor?
Door Kaio
Er is volgens mij maar een tijdspanne van 8 dagen dat je hem zo kunt bekijken.

Mijn man gaat morgen ook een dagje meesappen, ben benieuwd  :D

28 dagen, denk dat dat best lang is voor mij, is ook wel een kwestie van gewenning, maar ik houd ook van lekker eten ( lekker eten is bij mij veel groenten en vers, zo kan ik zo een stronk brocolli opkanen, heerlijk )
Door Antonia
Ik heb de film vanavond gekeken. Vond hem weer erg motiverend. Goed voor jezelf zorgen in een prachtige omgeving. Wat zou ik graag aan zo'n 28-daags programma in Portugal meedoen.
Is het 28-daagse programma ergens te downloaden/kopen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door