koekje schreef: Meneer draagt geen aseksueel ondergoed. Ik wel, bij voorkeur met bloemetjesEn je ziet wat er van komt!![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef: Meneer draagt geen aseksueel ondergoed. Ik wel, bij voorkeur met bloemetjesEn je ziet wat er van komt!![]()
Kim_S schreef: String van meneer Koekje, bloemetjes-onderbroek van mevrouw Koekje+1 = 3![]()
koekje schreef: Ik moest net niezen, met een volle mond bami. En alles is erin gebleven zonder te spetteren!En je bloemetjes onderbroek ook droog gehouden?
8)![]()
![]()
eelke schreef: Eerlijk is eerlijk, ik bleef altijd als laatste over, omdat ik al de dood was voor die bal, en alleen maar bezig was die te ontwijkenUiteraard!verschrikkelijk!
ik dacht het zelfde!![]()
Mini's 3-tal schreef: En je ziet wat er van komt!
koekje schreef: Ik moest net niezen, met een volle mond bami. En alles is erin gebleven zonder te spetteren!Gut ja inderdaad. Dat er toch een kind op komst is he!
8)![]()
![]()
Maxi's 3-tal schreef: En je bloemetjes onderbroek ook droog gehouden?Ja nou heb ik de spetters cola op mijn schermpje zitten![]()
Kim_S schreef: Ja nou heb ik de spetters cola op mijn schermpje zittenIk gooi je wel even een doekje toe, vangen.![]()
eelke schreef: Eerlijk is eerlijk, ik bleef altijd als laatste over, omdat ik al de dood was voor die bal, en alleen maar bezig was die te ontwijkenIk kon al niet een bal vangen als die met beleid naar me gegooid werd, laat staan met trefbal. Schoppen kon ik wel goed en meestal werd ik dan direct gediskwalificeerd, dan hadden de andere meer ruimte om te ontwijkenverschrikkelijk!
ik dacht het zelfde!![]()
Maxi's 3-tal schreef: En je bloemetjes onderbroek ook droog gehouden?![]()
Mini's 3-tal schreef: Ik kon al niet een bal vangen als die met beleid naar me gegooid werd, laat staan met trefbal. Schoppen kon ik wel goed en meestal werd ik dan direct gediskwalificeerd, dan hadden de andere meer ruimte om te ontwijkenGoed dat ik dat weet.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Ik gooi je wel even een doekje toe, vangen.![]()
Kim_S schreef:Oeps sorry.....
Dat was het strijkijzer weer!
Nu een doekje graag, en niet het ondergoed van de familie Koek![]()
Maxi's 3-tal schreef: Goed dat ik dat weet.Yup en heel BP nu ook![]()
Maxi's 3-tal schreef:flossen?
Nee, die strings van meneer Koek heb je natuurlijk niets aan.![]()