Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
inge58 schreef: Wij zijn enkele weken geleden naar ons campinghuisje verkast voor het "zomer"seizoen.Wij zijn nog maar amper geweest, volgens mij 2 keer, dat is echt belachelijk weinig. En dit weekend wil ik echt graag even heen, maar het weer, oef oef, als het hard regent ben ik met de beren liever thuis als daar.
En ik ga NIET terug naar huis....ik vertik het
ps de kachel maakt over uren
(en we gaan nog niet naar huis,nog lang niet nog lang niet)![]()
kira schreef: Wij zijn nog maar amper geweest, volgens mij 2 keer, dat is echt belachelijk weinig. En dit weekend wil ik echt graag even heen, maar het weer, oef oef, als het hard regent ben ik met de beren liever thuis als daar.Probeer eens pure schoonmaakazijn op het moment dat de zon schijnt !!
Hier een relatief relax week. Daardoor ook iets van de zon kunnen genieten, ik denk dat we de zomer nu gehad hebben, gelukkig heb ik hem niet volledig gemist. Net nog een kleine onkruid ronde gedaan, ik moet iets van gif hebben er staat gras in mijn steentjes en dat krijg ik er niet uit. Mijn gebeden voor gras in het grasveld lijken dus niet goed begrepen te worden. Heb gisterenavond de kleine beer een 4e jas uitgedaan, grote beer doe ik zo. Haar gebroken teen lijkt iets te herstellen, we houden de moed er in.
Mien 3-tal schreef: Vanmorgen is mijn tante na 1,5 week ziektebed overleden aan kanker. Wat een rotziekte toch, bah! Word de 4e uitvaart al dit jaar, ik vind het niet meer leuk! :-(Nee dat is ook gewoon niet meer leuk! Gecondoleerd!
Mien 3-tal schreef: Vanmorgen is mijn tante na 1,5 week ziektebed overleden aan kanker. Wat een rotziekte toch, bah! Word de 4e uitvaart al dit jaar, ik vind het niet meer leuk! :-(Gecondoleerd Michiel. Ik zit in hetzelfde schuitje
pallas schreef: Mieke en Michiel...veel sterkte.Van hieruit ook veel sterkte!![]()
Pauline schreef: Michiel en Mieke gecondoleerd, heel veel sterkte.Ook vanuit het Haagse.