Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Ik heb vanmiddag mijn nieuwe camera en lichtmeter opgehaald. Na het werk heb ik boodschappen gedaan, is Oscar uitgelaten en we hebben gegeten.  Now it's playtime!!!!!!!!!!
Door kira
inge58 schreef: Wij zijn enkele weken geleden naar ons campinghuisje verkast voor het "zomer"seizoen.
En ik ga NIET terug naar huis....ik vertik het  >:(

ps de kachel maakt over uren
(en we gaan nog niet naar huis,nog lang niet nog lang niet)  ::)
Wij zijn nog maar amper geweest, volgens mij 2 keer, dat is echt belachelijk weinig. En dit weekend wil ik echt graag even heen, maar het weer, oef oef, als het hard regent ben ik met de beren liever thuis als daar.

Hier een relatief relax week. Daardoor ook iets van de zon kunnen genieten, ik denk dat we de zomer nu gehad hebben, gelukkig heb ik hem niet volledig gemist. Net nog een kleine onkruid ronde gedaan, ik moet iets van gif hebben er staat gras in mijn steentjes en dat krijg ik er niet uit. Mijn gebeden voor gras in het grasveld lijken dus niet goed begrepen te worden. Heb gisterenavond de kleine beer een 4e jas uitgedaan, grote beer doe ik zo. Haar gebroken teen lijkt iets te herstellen, we houden de moed er in. 
Door Nynke
kira schreef: Wij zijn nog maar amper geweest, volgens mij 2 keer, dat is echt belachelijk weinig. En dit weekend wil ik echt graag even heen, maar het weer, oef oef, als het hard regent ben ik met de beren liever thuis als daar.

Hier een relatief relax week. Daardoor ook iets van de zon kunnen genieten, ik denk dat we de zomer nu gehad hebben, gelukkig heb ik hem niet volledig gemist. Net nog een kleine onkruid ronde gedaan, ik moet iets van gif hebben er staat gras in mijn steentjes en dat krijg ik er niet uit. Mijn gebeden voor gras in het grasveld lijken dus niet goed begrepen te worden. Heb gisterenavond de kleine beer een 4e jas uitgedaan, grote beer doe ik zo. Haar gebroken teen lijkt iets te herstellen, we houden de moed er in.
Probeer eens pure schoonmaakazijn op het moment dat de zon schijnt !!
Door eelke
Mien 3-tal schreef: Vanmorgen is mijn tante na 1,5 week ziektebed overleden aan kanker. Wat een rotziekte toch, bah! Word de 4e uitvaart al dit jaar, ik vind het niet meer leuk! :-(
Nee dat is ook gewoon niet meer leuk! Gecondoleerd!

Hier echt een hele dag regen gehad....jippie! De plantjes hadden het nodig na 2 dagen zon  :biggrin2:
Door Mieke L.
Mien 3-tal schreef: Vanmorgen is mijn tante na 1,5 week ziektebed overleden aan kanker. Wat een rotziekte toch, bah! Word de 4e uitvaart al dit jaar, ik vind het niet meer leuk! :-(
Gecondoleerd Michiel. Ik zit in hetzelfde schuitje  :-[
Mijn schoonvader is vanmiddag overleden. Hij is nog wel  bijgekomen uit zijn coma maar zijn lichaam heeft het uiteindelijk opgegeven.
Door TMG1961
Ga me maar weer eens in regenpak hijsen en laatste rondje met Pixie lopen. Is al 3e keer vandaag dat we door de regen moeten.

Edit: Net even gekeken op lokale weersite. We hebben de laatste 2 weken van mei 2 keer zoveel neerslag gehad als in maart en april samen.
Laatst gewijzigd door TMG1961 op wo 29 mei 2013, 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door