Anne in Zweden schreef: ↑ma 22 nov 2021, 14:05 Volgens mij is dat precies wat Pluk ook bedoelt met die smileyExact!![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Zweden schreef: ↑ma 22 nov 2021, 14:05 Volgens mij is dat precies wat Pluk ook bedoelt met die smileyExact!![]()
Helemaal mee eens,Ja, maar waar ga je die mensen laten die dood liggen te gaan? Je kunt ze moeilijk op straat leggen
of we moeten accepteren dat niet iedere zieke genezen/verzorgd kan worden en dood kan gaan….![]()
pearlsofpassion schreef: ↑ma 22 nov 2021, 15:48 Ja, een beetje een ongelukkig moment, maar ik denk dat ik m'n Moderna booster via het ziekenhuis ga weigeren. Hopelijk kan ik dan later toch een Pfizer krijgen.Als ik dit artikel moet geloven geeft Moderna na AZ een betere bescherming https://www.umu.se/en/news/high-effecti ... _10990271/
Ik heb het gevoel dat ik vorige keer m'n plicht gedaan heb tov de maatschappij door AZ te accepteren, en dat ik nu het recht heb om wel een vaccin van m'n keuze te krijgen. Ik heb onvoldoende vertrouwen in een halve dosis aangezien dat enkel getest is op mensen die reeds voorheen een m-RNA vaccin ontvingen. Ik heb geen zin om binnen 3 maand weer te horen te krijgen dat het bij mensen die voorheen AZ kregen toch niet voldoende werkt, die halve dosis. Ik wil een deftige bescherming nu.
pearlsofpassion schreef: ↑ma 22 nov 2021, 16:03 Ja, dat wist ik al. Maar dat gaat over een volledige dosis. Toch?
Vandaar dat ik graag nog een Pfizer wil. Wou ik al toen er nog geen sprake was van de boosterprik. Omwille van dit of een gelijkaardig artikel. Een 3e AZ zou ik van z'n leven niet halen. Genoeg is genoeg ze.
Chouka schreef: ↑ma 22 nov 2021, 17:20 Hier kam ik juist een Nederlandse dame tegen. Het mondmasker onder haar neus. Dus even vriendelijk gevraagd en ze heeft het omhoog gedaan.Nou omdat 'ze' dat met peuters en kleuters zo doen als het om waterpokken gaat... dan hebben ze het maar gehad.
Ze vertelde van de vele coronafeestjes in NL. Mensen die positief zijn nodigen anderen uit 'die uit zijn op een positieve coronatest'. Want dat heeft zoveel voordelen.
???? ergens heb ik geen zin om dat te begrijpen. Dus daar heb ik geen vragen over gesteld. De risico's heb ik wel even opgenoemd.
Hoe bedenken ze het?
Too schreef: ↑ma 22 nov 2021, 17:23 Nou omdat 'ze' dat met peuters en kleuters zo doen als het om waterpokken gaat... dan hebben ze het maar gehad.Ah zo. Dankjewel voor de toelichting.
In dit geval levert het een QR-code op
Too schreef: ↑ma 22 nov 2021, 16:54 Wat verandert een dubbele dosis?Ja, die halve dosis is dus getest met mensen die reeds Moderna (of Pfizer) ervoor hebben gehad.. Niet met mensen die AZ of Johnson hebben gehad.. Werkt toch weer een tikje anders en dan is het technisch gezien geen echte booster.
Krijg je daar 200% virusvreters van?
T staat er wat knullig maar ik begrijp het echt niet.. het is een booster, de bestaande afweer wordt geactiveerd toch?
Is daar dan persé een volle dosis voor nodig, de grootte van die aangeboden dosis is toch wel een beredeneerde keuze.. toch?
Verder mag jij (iedereen) natuurlijk een voorkeur voor een specifiek
merk hebben