Siberienne schreef:Zit er doorheen. Collega's willen niet meer met me werken. Er liep iets niet lekker en ik werd emotioneel. Ben heel verdrietig. Was zo aan het opkrabbelen uit burn-out. Pats terug. Au.

Helaas is een burn-out helemaal niet zo snel over als soms men wil laten denken...Ook voor jezelf kan het schijnbaar goed gaan, maar toch stapelen vele dingetjes weer op, maar je zet je er doorheen, want voor de rest voel je je best goed, en dan toch plots, boem. Het is best een lang proces uiteindelijk.

Bij mij speelden er toen ook wat meer dingetjes mee maar de eerste keer met de burn-out (na min. 2 jaar gewoon door blijven gaan) was ik met 6 weken weer volledig aan het werk, ook een baan met genoeg stress. En maanden later, wist ik ook ineens te flippen op mijn werk, het zat allemaal nog helemaal niet goed. Helaas ben ik toen langer uit de running geweest.
Dat is gewoon k*t met een burnout, je wilt nl wel van alles en je wilt ook beter zijn, en dan is er vaak nog de druk van de andere kant uit, werkgever, en collega's, en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op

Sterkte, hoop dat je baat hebt bij je psycholoog.