Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
eelke schreef:Ik kan het ook nooit goed doen he!
Nee het is idd nooit goed, arme jij!
Door eelke
Dinsdag is mijn vakantie voorbij, dus dan zal het wel weer regenen :cool:
Door Lil
eelke schreef:Dinsdag is mijn vakantie voorbij, dus dan zal het wel weer regenen :cool:
Als jij altijd zon hebt tijdens vakanties moet je dit verplicht melden! Kunnen wij ook zo gunstig plannen.
Door eelke
Ik heb altijd vakantie tijdens mijn verjaardag. Vorig jaar was het op mijn verjaardag kouder dan met kerst ::)

Van de 7 keer dat we het hier vierden heeft het alle keren geregend! Daarvan hebben we het 4 keer ook echt binnen moeten vieren....dus, ik ben best verbaasd!
Door Lil
eelke schreef:Ik heb altijd vakantie tijdens mijn verjaardag. Vorig jaar was het op mijn verjaardag kouder dan met kerst ::)

Van de 7 keer dat we het hier vierden heeft het alle keren geregend! Daarvan hebben we het 4 keer ook echt binnen moeten vieren....dus, ik ben best verbaasd!
Ok, ik hoor het al! Na zoveel ellende was het je gewoon eens gegund! Nu vrees ik voor de komende jaren wel het ergste. Ik plan mijn vakanties dus maar zelf.
Door eelke
Ik was bijna opgelucht dat het afgelopen maandag nog ging regenen, anders had ik me niet jarig gevoeld hoor :biggrin2:
Door Hope
eelke schreef:Ik kan het ook nooit goed doen he!
Aah, hier is wat aan te doen. Pomp aan, klok aan, over vier uurtjes is het overal heerlijk beregend :biggrin2:
Door Mandarijn
EELKE!!!!!!

Kom eens snel naar Weert!!!!

Ben de regen nu wel weer beu. Sinds vannacht regent het hier pffff
Door eelke
eelke schreef:Dinsdag is mijn vakantie voorbij, dus dan zal het wel weer regenen :cool:

Ik quote voor het gemak mezelf even, oke? :cool: :cool:
Door Lil
eelke schreef:Ik quote voor het gemak mezelf even, oke? :cool: :cool:
Kunnen we allemaal op jou schelden. >:( ;) :P
Door Kaio
Pff net vorige week de modder van de laarzen gepoets, zo van die heb ik ff niet nodig. Zal ze maar snel inwrijven en inspuiten ::) ::) Was idd maar FF . >:(
Door -Annemarie-
Het is me hier toch een partij vies klef! >:( Bos vol met dazen, dus snel ergens anders naartoe gelopen.
De was hangt binnen, maar die gaat niet snel drogen zo. ::)
Door -Annemarie-
Hope schreef:Het is nat hé? ::)
Nou, wij mogen eigenlijk helemaal niet klagen, hier in het Noorden. :-[ Maar vies is het wel.
Door Diego
Ja, alles vies ,klam,nat en plakkerig. Heb daar zo'n hekel aan die hoge luchtvochtigheid.
Even hier ook klagen....en weer door. :-[ :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door