eelke schreef:Ik kan het ook nooit goed doen he!Nee het is idd nooit goed, arme jij!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef:Ik kan het ook nooit goed doen he!Nee het is idd nooit goed, arme jij!
eelke schreef:Dinsdag is mijn vakantie voorbij, dus dan zal het wel weer regenenAls jij altijd zon hebt tijdens vakanties moet je dit verplicht melden! Kunnen wij ook zo gunstig plannen.
eelke schreef:Ik heb altijd vakantie tijdens mijn verjaardag. Vorig jaar was het op mijn verjaardag kouder dan met kerstOk, ik hoor het al! Na zoveel ellende was het je gewoon eens gegund! Nu vrees ik voor de komende jaren wel het ergste. Ik plan mijn vakanties dus maar zelf.![]()
Van de 7 keer dat we het hier vierden heeft het alle keren geregend! Daarvan hebben we het 4 keer ook echt binnen moeten vieren....dus, ik ben best verbaasd!
eelke schreef:Ik kan het ook nooit goed doen he!Aah, hier is wat aan te doen. Pomp aan, klok aan, over vier uurtjes is het overal heerlijk beregend
eelke schreef:Dinsdag is mijn vakantie voorbij, dus dan zal het wel weer regenen
eelke schreef:Ik quote voor het gemak mezelf even, oke?Kunnen we allemaal op jou schelden.![]()
Hope schreef:Het is nat hé?Nou, wij mogen eigenlijk helemaal niet klagen, hier in het Noorden.