Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
best lekker nu.

zo raar vanochtend! Hier was alles droog en 5 meter achter het bord van de grensovergang grote plassen water op de autosnelweg. Alsof er een liniaal langsaf was gelegd.
Door -Annemarie-
We hebben een wolkbreuk gehad, gisteravond. Wc blank, straat blank, hozen bij de buurvrouw.

De ergste buien zouden bovenlangs gaan. ::) Dus bbq aan, onder de tarp dat wel. Voor de zekerheid.

Afbeelding

Uiteindelijk viel er toch iets meer water dan verwacht. :biggrin2: Wel lekker zelfmaakpizza van de bbq gegeten!
Door Kaio
Ojee natte BBQ. Hier wilde ik onze nieuwe zondag inwijden maar inmiddels staat er voor die dag ook een druppel gemeld >:( Kan alleen in het weekend want ml.is blijkbaar als het mooi weer is altijd op.reis ::)
En voor de rest ook niet te plannen om een grote te houden ::)

maci vindt overigens dat er onweer in de lucht hangt, Bleef aan me plakken bij de wandeling en heeft had met geen zin in speelknuffel. En kroop weer onder het buro. Toch niks op buienradar maar hij zal het wel aanvoelen dat iedwr moment iets kan.ontstaan
Door rosmin
Wat een lekkere avond, tenminste niet meer zo benauwd. Heb net een rondje met de motor gereden, en onderweg weer eens een paar achtjes geprobeerd. Lukte ook nog na wat onwennige korte draaitjes.
Door Mandarijn
dinky89 schreef:Regen, regen en nog eens regen....
Regen???

Hier is het nu grijs, maar valt er niks. De natuur heeft echt water nodig.

Ik geloof dat sinds Eelke in de buurt is geweest er geen druppel is gevallen :P
Laatst gewijzigd door Mandarijn op wo 27 jul 2016, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
Heerlijk vandaag! Overwegend bewolkt, af en toe een zonnestraaltje, net boven de 20 graden en droog. Top!
Door Hope
Mandarijn schreef:Regen???

Hier is het nu grijs, maar valt er niks. De natuur heeft echt water nodig.

Ik geloof dat sinds Eelke in de buurt is geweest er geen druppel is gevallen :P
Klopt. Eelke, breng eens wat regen terug!
Door Lil
Hope schreef:Klopt. Eelke, breng eens wat regen terug!
Is er niet nog genoeg over van de moessonperiode?
Door Mandarijn
Lil schreef:Is er niet nog genoeg over van de moessonperiode?
Dat water is al helemaal verdampt!!!! Het is nu weer gortdroog
Door Hope
Lil schreef:Is er niet nog genoeg over van de moessonperiode?
Nee. We zijn volop aan het beregenen. Eerst was het gras te nat en nu groeit het niet omdat het te droog is ::)
Door Mandarijn
Hope schreef:Nee. We zijn volop aan het beregenen. Eerst was het gras te nat en nu groeit het niet omdat het te droog is ::)
Nog eventjes en het gras is een savanne ipv een moeras!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door