Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Angelique schreef:Dat gaat niet lukken ::)
Ja, dat ze t snel maar weer aanzetten dan hé! Gisteren was het ook al. En vrijdag natuurlijk ook maar toen wist ik het want toen moesten ze in mijn meterkast zijn.

Vind het raar dat ze dat steeds maar doen zonder waarschuwing. Normaal krijg je een briefje ofzo. Er zat nog net genoeg water in de leiding voor mn koffie, anders had er wat gezwaaid! ;D
Door Spikkelneus
Angelique schreef:Wat een schatje spik, zijn er ondertussen al keutels?

:biggrin2: Yup, hij doet het!
IMG_6500.JPG
IMG_6500.JPG (2.14 MiB) 2318 keer bekeken
Door hannabelgje
Moederhond was nog steeds niet lekker een week na de keizersnede. Vandaag echo gehad en acuut weer op de ok. De baarmoeder was in elkaar geschoven met ook een fikse ontsteking erbij. Had geen paar uur langer moeten duren want dan was ze stilletjes weggegleden. Pfff wat een schrik zeg.
Raar gedoe. Geen koorts gehad of niks en toch zo ziek. Dierenarts was hevig geschrokken en wij ook eigenlijk wel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Border Bandit
Oh, Spikkelneus, wat fijn dat het konijntje poept!!!! Dat zal een hele opluchting zijn he!?

Angelique, is de 2e kat inmiddels al terug? (misschien heb ik het berichtje gemist :-[ )

Oe Eelke, geen water is echt hopeloos. Vooral als het zo vaak gebeurt en al helemaal als ze het niet aankondigen! >:(

Hannabelgje, potverdorie zeg, dat is schrikken!! Wat goed dat jullie er op tijd bij waren! Hoe gaat dat nu met de pups? Kunnen ze al wel bij de moeder liggen? Mogen ze nog wel moedermelk drinken? Daar zit misschien narcosemiddel of medicijnen in?

Mijn klacht van vandaag: mijn moeder gaat definitief verhuizen. Ze heeft geen flauw idee hoe het leven daar zou zijn, maar de gelooft de mooie verhaaltjes. Ik heb gevraagd hoe het daar is en mijn moeder kennende gaat ze daar niet gelukkig worden. Ik heb er zo'n verdriet van. Maar het is haar keuze en daar kan ik niks aan doen.
Bij mij in de buurt kan ze ook wonen. Kleinschalig en met veel zorg. Indien de zorg te weinig is, kan ik bijspringen. Waar ze nu heen wil is niemand om bij te springen.
Vreselijk!
Door hannabelgje
Bah Border Bandit dat is echt niet leuk. Ze zal er vrees ik zelf achter moeten komen helaas.
De pups gaan nog steeds goed. Die werden al bijgevoerd met de fles en hebben gisteren gewoon een extra flesje gehad. Ze mogen wel gewoon drinken bij de moeder. Mams wilde gisteravond weer niet eten. Hopelijk ligt het aan de operatie. Deze morgen komt er ook weer een bloeduitslag binnen. Hopelijk weer wat beter. Leuk hoor nestjes fokken.....

Door pearlsofpassion
Hebben ze de baarmoeder gefikst? Of op zeker gespeeld en weggenomen?

Veel beterschap voor mams. Hopelijk komt alles nu goed.
En fijn dat de pups het gewoon.goed doen.
Door hannabelgje
pearlsofpassion schreef:Hebben ze de baarmoeder gefikst? Of op zeker gespeeld en weggenomen?

Veel beterschap voor mams. Hopelijk komt alles nu goed.
En fijn dat de pups het gewoon.goed doen.
Baarmoeder en eierstokken zijn eruit gehaald.

Door pearlsofpassion
hannabelgje schreef:Baarmoeder en eierstokken zijn eruit gehaald.

Das waarschijnlijk het veiligst he. Maar ook een serieuze operatie. Zal ze nog wel een tijdje last van hebben.
Door Spikkelneus
@Borderbandit: wat vervelend. Dat zal verdrietig en frustrerend zijn, dat je niks kan doen behalve toekijken hoe het fout gaat met je moeder. Sterkte.
Door Siberienne
ik zit weer thuis. Slapeloos, hoofdpijn en bijna niet kunnen eten. Reintegreren is echt niet makkelijk. En al helemaal niet als je verwijten krijgt die je niet kan plaatsen. Want als ik nu dus aangeef dat iets niet loopt voor mij, krijg ik terug dat ik niet kan samenwerken. En dat ik altijd mijn zin wil hebben.

En als blijkt dat je reïntegratie begeleider gesprekken gezellig doorbrief aan zijn collega's. Altijd gedacht dat de inhoud van die gesprekken vertrouwelijk hoort te zijn. Ook de interne coach blijkt gesprekken niet als vertrouwelijk te beschouwen terwijl ik dacht dat dat wel zo was. En terwijl mijn reintegratie begeleider en die coach in conflict liggen.
Door Siberienne
@borderbandit: heel vervelend inderdaad. Ik ken het een beetje: mijn schoonmoeder woont ook heel ver weg, zowel van ons als van rest vd familie en dat is toch moeilijk. Maar ja, haar keuze en jij bent daar niet verantwoordelijk voor. Je kunt niet meer doen dan je best he? Sterkte ermee
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door