Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kira
Angelique schreef:Strak plan Eelke!

Hier zijn 2 katten pleite, al een dag of 3 niet komen eten en ik heb ze verder ook niet gezien dat ze aan het struinen waren. :( en de zus die hier nog zit loopt de hele dag maar te mauwen, die snapt er ook geen bal van zo te zien.
Al terug?
Door koekje
Angelique schreef:Nee, ook niet in de verte gespot ofzo. Niks :(
:(

Hopelijk komen ze snel gewoon weer aankakken. net als hun rode broer laatst, alsof er niets aan de hand was.
Door Ligaa
Ooh dat is zo naar, ik weet hoe het voelt, vreselijk. :-\ En voor je het weet komen ze gewoon weer aanwandelen. :-X
Door eelke
Angelique schreef:Nee, ook niet in de verte gespot ofzo. Niks :(

:-\ da's niks hé...
Door Angelique
koekje schreef::(

Hopelijk komen ze snel gewoon weer aankakken. net als hun rode broer laatst, alsof er niets aan de hand was.

Ja, maar die had ik toen wel door. als hij met het eten er niet was had hij in de grote schuur geslapen, dus dan deed ik die open en daar was die weer. Maarja, schuur staat open, eten staat te wachten en niemand komt. Er valt ook zo weinig te zoeken, want momenteel is het hier straat en voor de rest zijn we ingemaisd.
Door Angelique
Poes is gespot en gevoederd. Vanavond met de schemer met grote lamp gaan rondschijnen en in het maisveld kwamen 2 oogjes tevoorschijn. Toen maar een riedeltje gaan afsteken en toen kwam het sip miauwend aangehobbeld en liep meteen door naar de voerplek alwaar ze wat kuikens toegeworpen kreeg. Nu die rooie nog.
Door hannabelgje
Angelique schreef:Poes is gespot en gevoederd. Vanavond met de schemer met grote lamp gaan rondschijnen en in het maisveld kwamen 2 oogjes tevoorschijn. Toen maar een riedeltje gaan afsteken en toen kwam het sip miauwend aangehobbeld en liep meteen door naar de voerplek alwaar ze wat kuikens toegeworpen kreeg. Nu die rooie nog.
Dat is vast 1. Mooi zo. Nu nummer 2 nog.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door Spikkelneus
Da´s niet leuk, poes kwijt. Hopelijk komt ie gauw terug!

Mijn klaag: heb ik sinds gister een nieuw konijn, ´doet´ hij het niet! Eet en drinkt wel (maar onvoldoende), plast wel, maar nog 0 keuteltjes in 19 uur tijd....
Dus ik ben al weer druk met dwangvoer en medicijnen en buikmassages.

Dit is hem - Owen
IMG_6497.JPG
IMG_6497.JPG (2.15 MiB) 2043 keer bekeken
Door Border Bandit
Oh, Angelique, wat naar dat je je katten kwijt bent!
Super dat madam gisteravond toch terug gekomen is.
Ik duim dat meneertje ook snel komt!!

Zouden ze ergens van geschrokken zijn, dat ze plots weggelopen zijn?
Tja, je weet het niet he. Maakt ook eigenlijk niet uit. ZE MOETEN TERUGKOMEN!!

Oei, Spikkelneus, dat is wel sneu zeg. Nieuw konijntje en meteen alweer zorgen.
Beterschap voor Owen! :-*

Vanochtend zag ik een hele jonge border collie, ongeveer 3,5 maand. Loopt de eigenaar met een tennisbal-werpstok!?!? :o
Hoe snel wil je z'n gewrichtjes kapot hebben?
Door eelke
Ze hebben me van het water afgesloten en ik wil zo douchen om fatsoenlijk naar mijn werk te kunnen >:(
Door Angelique
eelke schreef:Ze hebben me van het water afgesloten en ik wil zo douchen om fatsoenlijk naar mijn werk te kunnen >:(
Dat gaat niet lukken ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door