Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Inge en Bono schreef: Ja, een hele stevige!  :D En niks meer gehoord vandaag, dus.... pak van ons hart!  :D
Dat kan ik me voorstellen! Nu weet je in ieder geval dat er naar gekeken is en dat het geen super enge spoed dingen kunnen zijn. Sterkte met het wachten nu!

OT: lang en hard gewerkt. Na de rustige bouwvakweken weer eens wat anders. Wel erg fijn dat ik bij thuiskomst alleen maar de oven aan hoefde te doen en de lasanga er in hoefde te schuiven. Geen boodschappen en niet hoeven koken en toch gezond eten  :biggrin2:
Door Nynke
Fijn Inge !!  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

OT: Onze nieuwe afzuigkap en kookplaat zijn vandaag gekomen en geïnstalleerd, hardstikke mooi !! Verder gewerkt, een drukke ochtend en redelijk rustige middag en morgen een hele drukke dag in het verschiet  :P

Ik heb een printer gekregen die mijn schoonouders niet meer gebruiken maar het lukt me niet um te installeren  >:( >:( >:(
Door Kaela
Joepie, vandaag eindelijk een prik kunnen geven aan Oscar! Yes! Morgen even een nieuwe voorraad oefenspullen halen en dan nog even dooroefenen. De afspraak is uitgesteld naar volgende week maandag, vanwege de diarree en het nog niet kunnen prikken. Heb nu voor het eerst het gevoel dat we deze afspraak gaan halen en dat het goed komt!
Door Kim_S
Wat fijn Inge!

OT: rare dag vandaag. Manlief naar zijn nieuwe werk (:D), kindjes nog thuis (Kindergarten begint morgen weer), en ik kreeg via LinkedIn een hele leuke vacature toegestuurd en heb al telefonisch contact gehad wat erg leuk was. Benieuwd of het wat wordt!
Wel weer buitendienst, dus lange dagen en veel van huis. Moeilijk na zo'n lange tijd fulltime thuis zijn.
Maar eens gauw gaan verdiepen in kinderoppas hier in de buurt... Vind het helemaal niks om mijn kindjes bij een vreemde achter te laten... :(
Door K&D
Nynke schreef: Fijn Inge !!  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik heb een printer gekregen die mijn schoonouders niet meer gebruiken maar het lukt me niet um te installeren  >:( >:( >:(
+1.

Waarom doet ie ut niet? Heb je toevallig windows 8?
Door Nynke
K&D schreef: +1.

Waarom doet ie ut niet? Heb je toevallig windows 8?
Nee, ik geloof Windows 7  :-\ :-\
Ronald schreef: Is dit een helpdeskvraagje?  ::)
Ja eigenlijk wel, maar nu niet, ik ben moe en duik mijn nest in, morgen een hele drukke dag :-\ :-\
Door Angelique
Kim_S schreef: Wat fijn Inge!

OT: rare dag vandaag. Manlief naar zijn nieuwe werk (:D), kindjes nog thuis (Kindergarten begint morgen weer), en ik kreeg via LinkedIn een hele leuke vacature toegestuurd en heb al telefonisch contact gehad wat erg leuk was. Benieuwd of het wat wordt!
Wel weer buitendienst, dus lange dagen en veel van huis. Moeilijk na zo'n lange tijd fulltime thuis zijn.
Maar eens gauw gaan verdiepen in kinderoppas hier in de buurt... Vind het helemaal niks om mijn kindjes bij een vreemde achter te laten... :(
Oké, werk is werk, maar wat je omschrijft lijkt me helemaal niks als je kindertjes en beestjes hebt  :(
Door Kim_S
Angelique schreef: Oké, werk is werk, maar wat je omschrijft lijkt me helemaal niks als je kindertjes en beestjes hebt  :(
En ik vind het werk echt zó leuk om te doen, dat maakt het heel lastig om meteen "nee" te zeggen. Plus dat ik met dit werk veel meer verdien dan met ander werk, èn mijn auto-probleem is meteen opgelost. Allemaal redenen om toch "ja" te zeggen.
Het ligt er helemaal aan hoeveel dagen per week ik "buiten" moet werken. Er is ook een deel thuiswerken bij, voor het schrijven van verslagen en plannen van afspraken etc. Als ik het een beetje goed (zelf) in kan plannen, is het prima te doen. Maar als iemand anders mijn agenda volplant van 's morgens vroeg tot 's avonds laat is het lastiger. Dus dat is een belangrijk punt waar over gepraat moet worden.

Voorlopig zijn we nog in de oriënterende fase  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door