Hitam schreef: Voor de mensen die slowjuicers willen uitproberen: er is weer een workshop juicen in Otterlo op 31 januari.Heb je daar meer info over? Ik ben toevallig vrij die dag.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Hitam schreef: Voor de mensen die slowjuicers willen uitproberen: er is weer een workshop juicen in Otterlo op 31 januari.Heb je daar meer info over? Ik ben toevallig vrij die dag.
Hitam schreef: Ik weet niet of dit zo werkt.Wat een leuke site! Ik kan de 31e niet, maar ik ga daar zeker een keer kijken. Bedankt voor het delen van de link.
https://www.facebook.com/pages/Inspirat ... 51?fref=ts
hannabelgje schreef: Vandaag opgestaan met een zere keel. Ik heb maar heel veel gingershots gemaakt en die mee naar school genomen.Sneu van je zere keel, maar als ik het zo lees zorg je wel goed voor jezelfKan de rest ook eens proeven.
ook nog een cold war bij me:
1 sinaasappel
stuk citroen (liefst met schil erom)
1/4 ananas
sap van maken en daarna even in de blender met een theelepel manuka honing
Als ontbijt ook nog een bloodbuilder bij me en als lunch een koolsalade.
Doezengek schreef: Hier inmiddels ook weer iedere morgen aan de citroenthee en een goede gingershot aangezien ik erg veel last heb van hooikoorts verschijnselen ( nu al!!!)Receptje?
Vanmorgen een heerlijke avocado organic crush gehad en nu een beet carrot nog iets en vanavond pompoensoep. Tussendoor nog wat amandelen en gojibessen en fruit. Kom ik de dag wel door denk ik!
Hanna beterschap!
hannabelgje schreef: Receptje?Ja ook benieuwd!