Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Hoe gaat het met iedereen? Hier houden we stug vol. Twee maaltijden worden 5 dagen in de week een doep of een smoothie en de overige maaltijd een paleo maaltijd. Bevalt goed. Ook het fietsen houd ik nog steeds vol.
Ik hoop dat het bij jullie ook goed gaat!
Door Doezengek
Hier zijn er toch ook weer wat oude gewoontes ingeslopen en ik moet zeggen dat ik mij weer slechter voel. Ga vanaf morgen weer juicen want wil me gewoon weer beter voelen. Dacht eerst dat ik dat goede gevoel alleen maar inbeeldde maar nu weet ik dat het echt was! Is zeker de moeite waard om ermee door te gaan.
Door hannabelgje
Vandaag opgestaan met een zere keel. Ik heb maar heel veel gingershots gemaakt en die mee naar school genomen.  :biggrin2: Kan de rest ook eens proeven.  :biggrin2:
ook nog een cold war bij me:

1 sinaasappel
stuk citroen (liefst met schil erom)
1/4 ananas

sap van maken en daarna even in de blender met een theelepel manuka honing

Als ontbijt ook nog een bloodbuilder bij me en als lunch een koolsalade.
Door Antonia
hannabelgje schreef: Vandaag opgestaan met een zere keel. Ik heb maar heel veel gingershots gemaakt en die mee naar school genomen.  :biggrin2: Kan de rest ook eens proeven.  :biggrin2:
ook nog een cold war bij me:

1 sinaasappel
stuk citroen (liefst met schil erom)
1/4 ananas

sap van maken en daarna even in de blender met een theelepel manuka honing

Als ontbijt ook nog een bloodbuilder bij me en als lunch een koolsalade.
Sneu van je zere keel, maar als ik het zo lees zorg je wel goed voor jezelf  :)
Door Doezengek
Hier inmiddels ook weer iedere morgen aan de citroenthee en een goede gingershot aangezien ik erg veel last heb van hooikoorts verschijnselen ( nu al!!!)
Vanmorgen een heerlijke avocado organic crush gehad en nu een beet carrot nog iets en vanavond pompoensoep. Tussendoor nog wat amandelen en gojibessen en fruit. Kom ik de dag wel door denk ik!

Hanna beterschap!
Door hannabelgje
Doezengek schreef: Hier inmiddels ook weer iedere morgen aan de citroenthee en een goede gingershot aangezien ik erg veel last heb van hooikoorts verschijnselen ( nu al!!!)
Vanmorgen een heerlijke avocado organic crush gehad en nu een beet carrot nog iets en vanavond pompoensoep. Tussendoor nog wat amandelen en gojibessen en fruit. Kom ik de dag wel door denk ik!

Hanna beterschap!
Receptje?
Door Kaio
Hoe het hier gaat, nou een week flink ziek geweest, eerst niet kunnen eten, dan kleine stukjes zuurdesembrood en dan weer alles inhalen  :P
Maar weer terug op de rails, was wel nog steeds misselijk.  Bij de soepjes van ma en di heb ik ook 2 eieren gehad en een handje nootjes. De weegschaal zakt juist sneller, nou dus geloof dat ei goed voor me is  :biggrin2:
Voor de rest overdag weer sappen en rest van de week gewoon eten, onee zaterdag japans fusion, da's niet niet gewoon he.
hannabelgje schreef: Receptje?
Ja ook benieuwd!
Door Doezengek
Het recept van de organic avocado  crush komt uit het juice yourself slim boek.

1/2 rijpe avocado (liefst biologisch)
Veel ijs
1/2 ananas
1 limoen ( geschild)

Ananas en limoen juicen en de avocado met veel ijs in de blender. Sap erbij en blenden maar ;-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door