Ja, heb een Bomann, mijn andere is trouwens ook een Bomann en die doet het prima! Ik vond wel vanaf het begin af aan dat de nieuwe veel minder geluid maakte als de eerste. W.s. heeft het motortje al direct mindertoeren gemaakt omdat er iets mee was

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
BeaG schreef: Hallo.Hoi, welkom op het forum, en succes met het drogen.
Sinds vandaag ben ik lid van Barfplaats. Had al vaker meegelezen en ook via dit forum info gezocht en gevonden mbt een droogmachine. Die heb ik nu dus. Een Bohman en voor een beginnede droger is dat prima.
Heb nog genoeg te lezen en te proberen heb ik al gezien
Ik heb 2 boxers (van bijna 11 en 6 1/2 jr), die met smaak 's morgens carnibest en gevarieerd extra's (vis, ei, hart etc) en 's avonds kippennekken wegwerken
BeaG schreef: Hallo.Welkom Bea
Sinds vandaag ben ik lid van Barfplaats. Had al vaker meegelezen en ook via dit forum info gezocht en gevonden mbt een droogmachine. Die heb ik nu dus. Een Bohman en voor een beginnede droger is dat prima.
Heb nog genoeg te lezen en te proberen heb ik al gezien
Ik heb 2 boxers (van bijna 11 en 6 1/2 jr), die met smaak 's morgens carnibest en gevarieerd extra's (vis, ei, hart etc) en 's avonds kippennekken wegwerken
*milik* schreef: Dat van die schuur is een heeeeeel strak planInderdaad, zeker ook dat laatste. Ik was vergeten hoe duur de winkel is met zijn beloningen en schrok me laatst echt van de prijs toen ik een keer snel wat in de winkel haalde omdat ik geen tijd had gehad om te drogen.![]()
Maar als je eenmaal besmet bent met het droogvirus is er geen weg terug meer
Beestjes EN je portemonnee zullen je dankbaar zijn!