Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Het ging gooooeeeeed!! :D
Wat ben ik trots op mijn ventje, die ondanks wat draken en trekken aan de riem toch echt behoorlijk relaxed met alle prikkels daar omging (sporthal, blaffende honden, mensen en honden die constant voorbij liepen, etc.)

Hij deed het zo goed in de ring, en de keurmeester was helemaal weg van hem :cool:
IMG_8280.jpeg
IMG_8280.jpeg (1.78 MiB) 1040 keer bekeken

Ook ontzettend leuk dat “Pike” nog even langskwam!! Heel gaaf om weer een doorgewinterde BP-er te ontmoeten en even gezellig te kletsen :)
Door Kim_S
Was ontzettend leuk om zijn 3 broers en zijn zusje te zien ja! Ze lijken op elkaar en zijn toch allemaal zó verschillend weer.

Vandaag heb ik spierpijn :biggrin2:
En mijn armen lijken ook 10 cm langer ::) ;D
Gelukkig was het het dubbel en dwars waard :P
Door Charlie Angel
Wat goed zeg en logisch dat de keurmeester helemaal weg van hem was, hoe kan het ook anders! Hij is ook echt een plaatje!
Wat leuke dat Pike ook kwam kijken, top!
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: wo 16 okt 2024, 03:03 Knap kind! Hij kijkt ook zo braaf naar je - had je een in pens gemarineerde gerookte zalm in je jaszak? ;D
Hij kijkt gewoon altijd zo naar me :P :biggrin2:

Gewoon simpele stukjes hondenworst :cool:
Door pike
Dat wou ik je nog vragen: jouw snoeptasje zag er erg handig uit. Waar koop je zoiets? Ik heb twee verschillende maar zijn beide ondingen dus alles zit nog steeds in mijn jaszak/broekzak. Dat beperkt de mogelijkheden.
Door Kim_S
Mijne heb ik jaaaaaaren geleden gekocht, ik zou echt niet meer weten waar eigenlijk…

Het is er een met magneetsluiting, dat vind ik super handig want dan zit hij dus dicht totdat ik er iets uit wil pakken, en dat lukt dan ook gewoon met 1 hand en gaat heel snel, en dan gaat hij ook weer makkelijk dicht. Even googelen op “beloningstasje met magneetsluiting” helpt wel!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door