Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
Charlie Angel schreef: ma 03 jun 2024, 23:05 Beilen, echt prachtig daar ook zeg, heerlijk voor je!
Ben je nog in Drenthe en in de buurt van Beilen ?
Zou ik zeker daar heen gaan
Zo prachtig mooi daar
En wat ik in vorig berichtje zei
Kijk is op de app : dog walk online
Door Tanna
kiara schreef: di 04 jun 2024, 12:22 O ook geweest dan?
Ja erg mooi daar
Volgens mij ook heel oud bos
Wij kwamen daar vroeger vaak als we met vakantie waren en inmiddels wonen we in Drenthe maar wel 40 km noordelijker.
Door kiara
Tanna schreef: di 04 jun 2024, 23:29 Wij kwamen daar vroeger vaak als we met vakantie waren en inmiddels wonen we in Drenthe maar wel 40 km noordelijker.
O ook eerst vakantie in Drenthe en toen de overstap gemaakt, ik dus ook nooit spijt van gehad.
Door Tanna
kiara schreef: wo 05 jun 2024, 09:01 O ook eerst vakantie in Drenthe en toen de overstap gemaakt, ik dus ook nooit spijt van gehad.
Wij ook niet, de deur achter ons dichtgetrokken en nooit meer achterom gekeken. Dat kan nu ook niet meer omdat mijn lief een zwaar herseninfarct heeft gehad en we de reis naar onze geboortestad niet meer kunnen maken.
Maar absoluut geen spijt!
Door kiara
Tanna schreef: do 06 jun 2024, 00:07 Wij ook niet, de deur achter ons dichtgetrokken en nooit meer achterom gekeken. Dat kan nu ook niet meer omdat mijn lief een zwaar herseninfarct heeft gehad en we de reis naar onze geboortestad niet meer kunnen maken.
Maar absoluut geen spijt!
Precies het zelfde bij mij. Ben er nooit meer geweest. Wat erg voor je lief, maar hopelijk wel nog genieten hier in het prachtige Drenthe :-*
Door kiara
Morgen weer naar huis
Was wel gedoe met die voortent
Dat ga ik dus niet nog een keer doen pfff ben kapot.
Ik ga kijken voor een luifel aan de caravan dat kan ik alleen.
Morgen helpt iemand even met de caravan op de auto zetten.
Nadeel dat je alleen bent.
Maar was erg leuk maar eigenlijk te kort een weekje.
Maar ja alles zit in de Toet kwa tent gebeuren.
Aankoppelen en terug naar huis.
Maar super camping :)
Door kiara
Nou ik had nog pech ook
Auto starten niet ( accu leeg)
God zijdank had de buurman op de camping startkabels en kon ik weg pfff
Ik moet altijd wel iets hebben wat tegen zit :(
Direct met caravan langs mijn garage doorgemeten en ja overleden.
Dus mijn toetje heeft nieuwe accu als kadootje gehad :biggrin2:

En ‘s avonds gewassen en gestofzuigd had ze wel verdiend ;D

Baal wel dat ik weer thuis ben
Was zo’n geweldig camping
Maar ja aan alles komt een einde
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, dat is dus voor herhaling vatbaar!
En gelijk een nieuwe account op de koop toe

Ik had dat voor ik instorten, ik moest naar kantoor, had een belangrijke afspraak en wanneer ik thuis kwam zouden we gelijk naar het huisje rijden. Dus ik in de ochtend naar kantoor. Auto startte niet. Dus garage in de hoek gebeld, die kwam er gelijk aan met zo'n draagbare starter. Accu ook overleden dus wanneer ik langs kon komen. Jang verhaal kort, zij bestelde de accu en na mijn werk naar de garage, nieuwe accu er in en daarna naar het huisje.
Dus ik baalde wat. Zegt die man van de garage, joh, maak je niet druk het kan altijd erger. Dus ik vraag hoe dan. Nou zegt hij het had ook morgen kunnen gebeuren, dan was je niet in de buurt van ons geweest. Die man krijgt je altijd aan het lachen.
Maar wat ik bedoel, er gebeurd altijd wat, hoe slecht dat ook uitkomt.

Door kiara
Charlie Angel schreef: za 08 jun 2024, 13:31 Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, dat is dus voor herhaling vatbaar!
En gelijk een nieuwe account op de koop toe

Ik had dat voor ik instorten, ik moest naar kantoor, had een belangrijke afspraak en wanneer ik thuis kwam zouden we gelijk naar het huisje rijden. Dus ik in de ochtend naar kantoor. Auto startte niet. Dus garage in de hoek gebeld, die kwam er gelijk aan met zo'n draagbare starter. Accu ook overleden dus wanneer ik langs kon komen. Jang verhaal kort, zij bestelde de accu en na mijn werk naar de garage, nieuwe accu er in en daarna naar het huisje.
Dus ik baalde wat. Zegt die man van de garage, joh, maak je niet druk het kan altijd erger. Dus ik vraag hoe dan. Nou zegt hij het had ook morgen kunnen gebeuren, dan was je niet in de buurt van ons geweest. Die man krijgt je altijd aan het lachen. AfbeeldingAfbeelding
Maar wat ik bedoel, er gebeurd altijd wat, hoe slecht dat ook uitkomt.
Ach jij dus ook :-*
Balen dan hè
Maar ook bij jou op tijd opgelost

En ja dat had ik dus ook kwa mijn eigen garage die zei het ook ;D

Ben jij ook weer thuis??
Helaas wel ja, sinds vrijdagmiddag.
Ben nu al overprikkeld qua geluid. En we zijn tussendoor een paar keer thuis geweest, niets aan de hand en vrijdag komen we thuis, hadden we een serieuze mierenplaag in de uitbouw, dus kon gelijk aan de slag. Ook het gras was in 1,5 week idioot doorgeslagen, dat stond 30 of 40 cm hoog.

Ik kan ook zo moeilijk behappen dat het hier zo veranderd is, ik woonde hier jaren echt heel fijn en vooral heel rustig. Maar jonge kinderen worden groter zullen we maar zeggen.

Hoe heb jij het thuis?
Door kiara
Charlie Angel schreef: ma 10 jun 2024, 10:20 Helaas wel ja, sinds vrijdagmiddag.
Ben nu al overprikkeld qua geluid. En we zijn tussendoor een paar keer thuis geweest, niets aan de hand en vrijdag komen we thuis, hadden we een serieuze mierenplaag in de uitbouw, dus kon gelijk aan de slag. Ook het gras was in 1,5 week idioot doorgeslagen, dat stond 30 of 40 cm hoog.

Ik kan ook zo moeilijk behappen dat het hier zo veranderd is, ik woonde hier jaren echt heel fijn en vooral heel rustig. Maar jonge kinderen worden groter zullen we maar zeggen.

Hoe heb jij het thuis?
O ik ook vrijdag middag weer thuis.
Tja wennen weer en de draaimolen staat weer aan :(

Gelukkig wel rustig hier maar toch anders als op de camping
Gek hè daar denk je nergens aan en thuis hopla gebeurt :-[

Gras was gelukkig gemaaid door mijn zoon achter dan en voor was de buurvrouw zo lief geweest om het te doen :-*

Verder vind ik het een hoop werk wat betreft alles weer opruimen/ schoonmaken etc
Was kapot gisteren stond te duizelen op me benen.

Maar wat jij zegt kwa fijn wonen had ik ooit in Hoofddorp tot dat ik Drenthe ontdekte en dus daar echt niet meer naar me zin woonden. Vandaar nu bijna 10 jaar geleden de grote stap gezet om pleite te gaan , nooit geen spijt van gehad
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door