Tanna schreef: ↑ma 03 jun 2024, 22:53 Prachtige boom! In welk bos was je?In Mantingerveld
Heb een app van dog walk online
Die werkt super
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Charlie Angel schreef: ↑ma 03 jun 2024, 23:05 Beilen, echt prachtig daar ook zeg, heerlijk voor je!Ben je nog in Drenthe en in de buurt van Beilen ?
kiara schreef: ↑wo 05 jun 2024, 09:01 O ook eerst vakantie in Drenthe en toen de overstap gemaakt, ik dus ook nooit spijt van gehad.Wij ook niet, de deur achter ons dichtgetrokken en nooit meer achterom gekeken. Dat kan nu ook niet meer omdat mijn lief een zwaar herseninfarct heeft gehad en we de reis naar onze geboortestad niet meer kunnen maken.
Tanna schreef: ↑do 06 jun 2024, 00:07 Wij ook niet, de deur achter ons dichtgetrokken en nooit meer achterom gekeken. Dat kan nu ook niet meer omdat mijn lief een zwaar herseninfarct heeft gehad en we de reis naar onze geboortestad niet meer kunnen maken.Precies het zelfde bij mij. Ben er nooit meer geweest. Wat erg voor je lief, maar hopelijk wel nog genieten hier in het prachtige Drenthe
Maar absoluut geen spijt!
Charlie Angel schreef: ↑za 08 jun 2024, 13:31 Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, dat is dus voor herhaling vatbaar!Ach jij dus ook
En gelijk een nieuwe account op de koop toe
Ik had dat voor ik instorten, ik moest naar kantoor, had een belangrijke afspraak en wanneer ik thuis kwam zouden we gelijk naar het huisje rijden. Dus ik in de ochtend naar kantoor. Auto startte niet. Dus garage in de hoek gebeld, die kwam er gelijk aan met zo'n draagbare starter. Accu ook overleden dus wanneer ik langs kon komen. Jang verhaal kort, zij bestelde de accu en na mijn werk naar de garage, nieuwe accu er in en daarna naar het huisje.
Dus ik baalde wat. Zegt die man van de garage, joh, maak je niet druk het kan altijd erger. Dus ik vraag hoe dan. Nou zegt hij het had ook morgen kunnen gebeuren, dan was je niet in de buurt van ons geweest. Die man krijgt je altijd aan het lachen.
Maar wat ik bedoel, er gebeurd altijd wat, hoe slecht dat ook uitkomt.
Charlie Angel schreef: ↑ma 10 jun 2024, 10:20 Helaas wel ja, sinds vrijdagmiddag.O ik ook vrijdag middag weer thuis.
Ben nu al overprikkeld qua geluid. En we zijn tussendoor een paar keer thuis geweest, niets aan de hand en vrijdag komen we thuis, hadden we een serieuze mierenplaag in de uitbouw, dus kon gelijk aan de slag. Ook het gras was in 1,5 week idioot doorgeslagen, dat stond 30 of 40 cm hoog.
Ik kan ook zo moeilijk behappen dat het hier zo veranderd is, ik woonde hier jaren echt heel fijn en vooral heel rustig. Maar jonge kinderen worden groter zullen we maar zeggen.
Hoe heb jij het thuis?