En wat grappig dat je daar een electricien treft die ook nederlands kan

Fijn om weer een stuk voortgang te zien

Begin je er zelf ook al een beetje te settelen ondanks dat je nog in het gastenverblijf leeft?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MillyMol schreef: ↑wo 22 jul 2020, 11:08 Het is een mega klus voor onze enige elektriciën in de regio. Hij is ook loodgieter, en als er ergens een verstopping is of er zit een slang in een afvoer, dan moet hij zijn werk hier onderbreken om elders het probleem op te lossen. Hij houdt als hobby bijen, en zijn acacia- en lindehoning is heerlijk en goedkoop: 2000HUF per pot van ca 850 gram, omgerekend ca 6 euro.Is Piszzta bij jou bezig ? hahaha daarom heeft ie geen tijd om hier iets te doen
IMG_2589.JPG
src_esther schreef: ↑do 23 jul 2020, 14:35 Toch schiet het al lekker op.Ja, dat zie je.
Maarre, zie ik nou dat er dampdichte folie op die dakspanten (direct onder de panlatten) gaat?
src_esther schreef: ↑do 23 jul 2020, 14:35 Toch schiet het al lekker op.Waar zie jij dat aan? Direct onder de panlatten wordt voor zover ik weet altijd dampdoorlatende folie geplaatst.
Maarre, zie ik nou dat er dampdichte folie op die dakspanten (direct onder de panlatten) gaat?
Marjolijn1080 schreef: ↑do 23 jul 2020, 18:45 Ah ook naar Hongarije, leuk! Waar woon je? Mijn ouders wonen een kleine 2 jaar in de Baranya nu, Heresznye. Hoop er augustus heen te kunnen.Dank je wel! Je ouders wonen echt heel dicht bij de Kroatische grens zeg. Ik woon iets noordelijker, in Magyarlukafa.
Heel veel geluk daar in het verre Hongarije!