Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Radja schreef:Ik hoop ook dat Marina geen tijd heeft om een update te plaatsen! Maar ook ik blijf volop doorduimen! Arme Teun :'(

Ik heb wel tijd maar we zijn doodmoe... We gaan iedere dag bij hem langs maar er is nog geen verbetering te zien. Hij ligt en het enige wat echt beweegt zijn zijn ogen. Het is dik een uur rijden en ook weer terug en we zijn ongeveer 20 minuutjes bij hem knuffelen, kussen en aaien hem en dan moeten we weer weg. Hartverscheurend en energievretend.
Thuis probeer ik dingen te doen die de zinnen verzetten, maar dat lukt niet echt, bij mijn man komt niets uit zijn handen. Het mannetje is continue in onze gedachten.
De dierenarts was toch niet ontevreden. Hij geeft aan dat hij wil eten en drinken, hij wordt dan onrustig. hij weet dat onrust betekent dat er iemand bij hem komt kijken.

Hij beweegt een heel klein beetje zijn koppie, maar dat is dan ook alles.

Foto van gisteren tijdens het bezoek
Afbeelding

Foto van vandaag:
Afbeelding
Och, je pupke toch... Ik vind hem op de tweede foto wel een heeeeeel ietsje pittiger kijken dan op de eerste, dus hopelijk klimt hij langzaam maar zeker weer uit het dal.
Kan me voorstellen dat je geestelijk helemaal voor pampus ligt nu. Ik blijf duimen! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door