Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
-Saskia- schreef:Geen idee?
Ik vond hem op de radio geweldig, geen idee waar hij nu is.

Voice over op tv en volgens mij zit hij bij radio 2?
Overigens zitten veel radio dj's van de vroegere jongerenzenders tegenwoordig bij radio 2, viel mij op tijdens top2000 ::)

Nu moltalk kijken op npo3
Door *Marieke*
Kim_S schreef:Ik weet het zo goed als zeker. Het is Diederik.
Waarom zeg ik niet, ik denk een mega aanwijzing gezien te hebben. Ben benieuwd of ik het goed heb...

Ik zit nu ook op Diederik.. en ik denk ook een aanwijzing gezien te hebben...
Door Kim_S
*Marieke* schreef:Ik zit nu ook op Diederik.. en ik denk ook een aanwijzing gezien te hebben...
Misschien wel dezelfde! :D
Door Radja
Wat hebben jullie gezien?

Wij dachten dat het gele mannetje in het schilderij achter Art een aanwijzing zou kunnen zijn!
Door Mandarijn
Zo mijn 1e mol aflevering meegemaakt. Pfff wat is dat een achtbaan zeg. Is dat altijd zo? En wat is de moltalk na afloop verwarrend zeg. Nu weet ik dus echt niet meer waar ik naar moet kijken!! Dat jullie dit kunnen volgen zeg. Ik duizel er helemaal van.
Door Mieke L.
Mandarijn schreef:Zo mijn 1e mol aflevering meegemaakt. Pfff wat is dat een achtbaan zeg. Is dat altijd zo? En wat is de moltalk na afloop verwarrend zeg. Nu weet ik dus echt niet meer waar ik naar moet kijken!! Dat jullie dit kunnen volgen zeg. Ik duizel er helemaal van.

heel verwarrend heb ik ook! ik kijk op een ander level, ik ga puur op mijn gevoel af en let niet op al die "aanwijzingen"
Door Radja
Ik ga morgen moltalk kijken! Net ff eerste aflevering van nieuwe blacklist gekeken! Had jij die al gezien Kim?
Door Kim_S
Radja schreef:Ik ga morgen moltalk kijken! Net ff eerste aflevering van nieuwe blacklist gekeken! Had jij die al gezien Kim?
Ja! Was weer bloedstollend! :D
Door Tanna
dinky89 schreef:Voice over op tv en volgens mij zit hij bij radio 2?
Overigens zitten veel radio dj's van de vroegere jongerenzenders tegenwoordig bij radio 2, viel mij op tijdens top2000 ::)

Nu moltalk kijken op npo3
En daarna worden ze doorgespoeld naar radio 5. Dat wordt in de radiowereld trouwens schamper 'de geriatrische zender' genoemd ::) .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door