hannabelgje schreef:Bij de corgi wordt er dm, hd en pra getest. Dm en hd is echt maar eenmalig. Pra ligt eraan bij welke rasvereniging je bent. Bij de ene moet de ecvo ieder jaar opnieuw en bij de andere is ie eenmalig. Welke testen bij honden moeten er dan jaarlijks herhaald worden normaal?
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Bij de beren hart en ogen ecvo. Heb net een offerte voor het hart gevraagd en die zal afhankelijk van aantal minuten dat nodig is rond de 350 uitkomen. Ecvo weet ik niet wat het kost, ik meende maar misschien zit ik helemaal mis rond de 100.
Onze beren waren vroeger 1000 gulden. Onze laatste beer 1400, zij was ook de duurste zowel in aanschaf als in da rekeningen. Bij een beer behoorlijke korting ivm entropion, bij een beer op eigener beweging fokker die bij zes maanden met terugkomen overbeet zat volle prijs retour gekregen. Zelf heb ik onze puppen voor 1000 euro verkocht en door de hoge da kosten in het nest had ik met vier verkochte puppen geen euro winst, die volle 4000 lag bij reu eigenaar, dierenarts (voor kosten als bloedonderzoek en echo, bevallingskosten, huisbezoeken, medicatie, extra kosten door ziekte pup) en verkoper flessenmelk en aanschaf spullen die we helaas maar een keer hebben mochten gebruiken.
Onze poezen kosten een doos merci, het waren wel kat in de zak poezen want achteraf bleken het de liefste katers van deze planeet te zijn.