Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3210799
Erna schreef:Misschien om het nog duidelijker te maken. De stippen van een dalmaat liggen op een heel ander gen dan de grote platen. Het zijn dus 2 verschillende werelden.
Even voor mijn begrip: een 'kopvlek' is dus een vlek die al bij de geboorte zichtbaar is (zonder dat deze direct op de kop hoeft te zitten) en de stippen (die gewenst zijn) verschijnen pas later? Is het moment van verschijnen het verschil tussen een 'vlek' en een 'stip'?
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3210805
Het is een dotje hoor!
Jammer dat het ongewenst is zo'n kopvlek, geeft bij Jack juist zo'n ondeugende uitstraling.

En als het voor de gezondheid niets uitmaakt heb ik ook altijd maling aan dat soort dingen.
Zo is bij een Amerikaanse bulldog momenteel weer veel te doen om kleur, minimaal 33 % wit en ongewenste kleuren zijn o.a. zwart, blauw en grijs.
Ik heb nu dus een zwarte AB, tja ik vind het wel wat hebben. Het heeft niets met gezondheid te maken, puur esthetisch.
Ik kies dus voor een gezonde zwarte, en liever nog dan wel een met veel wit met wat gekleurde patches die ongezond is maar van buiten er goed uit ziet
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3210855
dinky89 schreef:Even voor mijn begrip: een 'kopvlek' is dus een vlek die al bij de geboorte zichtbaar is (zonder dat deze direct op de kop hoeft te zitten) en de stippen (die gewenst zijn) verschijnen pas later? Is het moment van verschijnen het verschil tussen een 'vlek' en een 'stip'?

Ja, helemaal goed :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door