Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bloemetje
#3066246
zurca schreef: Voelen jullie je dan ook echt veilig als je de hond mee neemt naar de deur om open te doen voor onbekenden?
Tous is ook waaks en ik weet inmiddels dat hij ook voor me opkomt als het nodig is maar ik besef me maar al te goed dat als men kwaad wil een hond echt geen belemmering zal zijn. Zeker niet als men op de hoogte is van het feit dat er een hond aanwezig is :-\
Zeker wel. Bambi geeft mij echt een groot gevoel van veiligheid. Ze beschermd ons altijd. Theo is de aangever en de afschrikker.
Hij vliegt er op af met veel bombarie. Zij staat erachter en zegt niets. Ik zeg altijd pas op voor degene die zich niet laat horen.
Mijn stoere meisje :smitten:
Door - pien -
#3066318
Laatst werd er om 22u aangebeld...wij kunnen door het raampje van de deur zien wie er staat, maar dan moet eerst het gordijn open en weten ze al dat je thuis bent...
Was het de buurman of we ijsklontjes hadden  ;D
Vl deed open, maar hij zou niet open gedaan hebben als het een onbekende was, dat vind ik dan wel weer erg prettig.
Overdag doe ik eigenlijk altijd open, bekend/onbekend, Joep gaat nooit mee naar de deur maar zou ook niet zoveel indruk maken  ::)
Een kierstandhouder op de deur zou ik wel prettig vinden, ik woon in een rustige buurt, net buiten het dorp, maar wel vlak bij het station...
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3066339
Wij hebben een Ozzy  :biggrin2:

We kunnen vanuit de woonkamer precies zien wie er voor de deur staat. Maar als Ozje buiten is dan redden ze het niet tot de voordeur  ;D
Door keetje
#3066348
Ons systeem werkt perfect. 4 camera's die ik afzonderlijk aan/uit kan zetten en een scherm in de kamer. Alle 4 tegelijk bekijken kan ook. Meestal heb ik alleen voor aanstaan, werkt dus ook een beetje als bel want hij piept 5 keer als er iemand voor de deur staat en begint op te nemen. Iets van (hebben we ingesteld) 30 seconden.Ik kan, als ik wil geloof ik, ook op de tv of computer scherm kijken maar dat hebben we dus niet gedaan vanwege onnodig. Ik vind het een perfect systeem. Ik neem het scherm ook mee als ik in de garage bezig ben zodat ik kan zien/horen wie/of er iemand voor de deur staat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door