Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3055249
DJ en Doerak schreef: Klopt wat jullie zeggen, maar ik vind het zo sneu. Sommige verhalen (en natuurlijk gun je het elke herplaatser) pakken je net even iets meer dan de ander. Zoals deze lieve loebas. Kun je niet aan crowdfunding doen Lil  :biggrin2:, de auto blijkt het probleem niet meer te zijn lees ik  :P.
haha nee. Mag niet mee naar pa waar ik 1 dag in de week ben. Dat gaat maar net met een Jones. Ik kan ook niet met 2 grote honden (anders dan het huidige duo) tegelijkertijd wandelen. Ik werk helaas veel en mee nemen naar pa en tegelijkertijd uitlaten is buiten geld echt een must. Dus echt deze hond is elders veel beter af, maar sneu vind ik het wel voor hem Afbeelding
#3056980
Borke schreef: Tja... veel plek nodig en veel voedsel nodig...
Ook een hond die je niet even makkelijk meeneemt op visite.
Bestaan er überhaupt benches in zo'n maat?
Nee, die benches bestaan niet, kun je evt wel laten maken. Vergeet ook de DA kosten niet. DDen staan nou niet bepaald bekend als de meest gezonde honden. 7 Is helaas al vrij oud voor dat ras :-\ Ik zeg heel eerlijk dat ik het nooit meer zou doen, alleen al om het feit dat de onze veel meer wilde doen dan hij kon ("gewoon" omdat hij daar lichamelijk niet toe in staat was). Vooral dat heeft mij flink aan het denken gezet...

Heel sneu voor deze hond natuurlijk, zoiets. Hoop voor hem dat er een top baas voor hem komt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door