Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3041619
Anne in Duitsland schreef: Ik word steeds blijer van dit topic! Ik doe geen gekkere dingen dan naar boven lopen om iets te halen en eenmaal boven niet meer te weten wat ik kwam doen, of eenmaal boven iets ongeplands doen en weer beneden aankomen zonder het voorwerp dat ik wilde ophalen. Ik ben dus geestelijk nog hartstikke fit! :D
Geestelijk fit en door het vele trappenlopen ook nog lichamelijk fit
Door Anne in Zweden
#3041630
Ronald schreef: Yup! En helemaal niet afwijkend of raar of zo... Dat valt dan ook weer mee!  :P
Ben blij dat jij dat ook zo ziet! Dat ik niet de enige ben die denkt dat ik niet raar ben. :beerchug:
Door Anne in Zweden
#3041631
Lida. S schreef: Geestelijk fit en door het vele trappenlopen ook nog lichamelijk fit
Ehm... Als in: dat doe je vast tientallen keren per dag, naar boven lopen en vergeten waarvoor? ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#3041672
'Waar is mijn telefoon'! Shit! Waar is mijn telefoon!!! *Gooit met 1 hand tas om en grabbelt als een dolle tussen alle spullen*. De andere hand was namelijk druk met de telefoon tegen een oor houden ::)  :-X  :-[  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3041676
- Judith - schreef: 'Waar is mijn telefoon'! Shit! Waar is mijn telefoon!!! *Gooit met 1 hand tas om en grabbelt als een dolle tussen alle spullen*. De andere hand was namelijk druk met de telefoon tegen een oor houden ::)  :-X  :-[  :biggrin2:
Heet dat niet ringxiaty oid?
Door Lida. S
#3041686
Denken dat het 7 uur is en slaapdronken opstaan, honden uitlaten, eten geven, ontbijt klaar maken en dan tot de ontdekking komen dat het 3 uur 'snachts is.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3041693
Snel snel eten en de kinderen in bed, keuken opruimen, douchen.
Ga ik om klokslag 20.00 uur helemaal klaar zitten voor GTST.

Is het zaterdag  ::)
Door K&D
#3041732
Kim_S schreef: Snel snel eten en de kinderen in bed, keuken opruimen, douchen.
Ga ik om klokslag 20.00 uur helemaal klaar zitten voor GTST.

Is het zaterdag  ::)
Gelukkig sta je niet met 2 slaperige kinderen voor een dichte schooldeur 's ochtends vroeg op een vrije dag... ;D
Daar hadden ze hier nog wel eens een handje van. Op een gewone werkdag een 'docentendag' houden. Kinderen vrij en zo... ::) :biggrin2: Meestal werd dat een zwembaddagje voor de kinderen. Ze waren toch al wakker.
Door Anne in Zweden
#3041745
Lida. S schreef: Denken dat het 7 uur is en slaapdronken opstaan, honden uitlaten, eten geven, ontbijt klaar maken en dan tot de ontdekking komen dat het 3 uur 'snachts is.
O, die is erg! ;D
Door Anne in Zweden
#3041914
Lida. S schreef: volgens mij meen je dat niet
O, jawel hoor! Al was het maar omdat het mij nooit zou overkomen; ik moet al m'n best doen om er om drie uur in te liggen, laat staan dat ik dan een ontbijtje naar binnen kan wurgen! ;D
Door keetje
#3041919
Om half zeven opstaan, ontbijtjes klaarmaken, dieren voeren, Luna uitlaten en dan ontdekken dat het zaterdagmorgen is.
Door Mowgli
#3041964
Lida. S schreef: Denken dat het 7 uur is en slaapdronken opstaan, honden uitlaten, eten geven, ontbijt klaar maken en dan tot de ontdekking komen dat het 3 uur 'snachts is.
Dat gebeurde mij regelmatig toen ik nog op school zat. Wij hadden gelukkig geen hond, maar ik heb meerdere malen slaapdronken rond een uur of 3 's nachts voor de koelkast gestaan, deur open om te kijken wat ik op mijn brood zou doen. en kwam er dan gelukkig ook nog op tijd achter dat het veuls te vroeg was :p
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door