Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3005717
Alles wat we niet geven maar wat ze zelf jatten is top favoriet.. :D :D :D
-lege wc rollen
- reclame blaadjes
- de dweil
- handdoeken
- hun eigen kleed uit de bench
-met stip op nummer 1....frisdrankflessen zelf uit de verzameltas gehaald..

binnenkort een keer proberen..
Speciale recycle ballen waarin plastic flessen verwerkt zijn want vooral het geluid lijkt de grote aandachtstrekker te zijn

http://thedoglounge.nl/product/jw-crackle-ball/
#3005761
Summerditches schreef: Alles wat we niet geven maar wat ze zelf jatten is top favoriet.. :D :D :D
-lege wc rollen
- reclame blaadjes
- de dweil
- handdoeken
- hun eigen kleed uit de bench
-met stip op nummer 1....frisdrankflessen zelf uit de verzameltas gehaald..

binnenkort een keer proberen..
Speciale recycle ballen waarin plastic flessen verwerkt zijn want vooral het geluid lijkt de grote aandachtstrekker te zijn

http://thedoglounge.nl/product/jw-crackle-ball/


Oh krakende geluiden  :D :D :biggrin2: Dat vinden ze hier ook prachtig . Ook maar eens kopen
Gebruikersavatar
Door Hope
#3005768
Kaela schreef: Alles wat stuk kan en mag is het leukste, ongeacht wat het is.

Verder heeft ie een flostouw, een kong, een spin en een grote touwbal. De flostouw is net nieuw, want de vorige hadden we vanaf dat we hem kregen en die was vies  :-X. Je kon gewoon ruiken waar dat gore ding lag. Deze vier speeltjes blijven heel en ik zou niet zo kunnen zeggen welke favoriet is. Als je er maar rond mee kan sjouwen en smijten. Potje touwtrekken met de flos vindt ie ook heel leuk, maar de andere speeltjes pakt ie net zo vaak.
Hier gaat het flostouw iedere twee weken in de was. Als ik de dekens en kussenhoezen van Nelson uitwas dan gooi ik het flostouw er gewoon bij. Hij gaat ook gerust in de droger.
#3005900
Binnen speelt Shanti graag met de kattenspeeltjes zoals de kong kickaroo, muisjes, kleine balletjes enzo. Walnoten zijn ook heel leuk als die ergens liggen en voor de rest vind ze haar eigen speelgoed ook wel leuk. Tennisballen zijn helemaal geweldig maar daar mag ze niet meer mee spelen dus als ze die vind is ze helemaal blij.  :D
Buiten zijn stokken (het liefst die veel te grote) haar grote favoriet.
Piepspeeltjes vind ze trouwens ook heel leuk maar wij niet dus als we die ergens krijgen maken we de piep kapot, arme Shanti toch.  :'(
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3005962
Hmm Kaio was altijd een 'alles kan en zal stuk hond'. Hij vindt stoeien leuk met de baas en arm happen.
Ja iets dat piept is heel leuk, kan ook goed stuk.

Maci is bezitterig dus vandaar geen rondslingerende hondenspullen, wat ie leuk vind ja dummies, en aporteren. Voor de rest is het dus ook slopen.

Fozzy vind de kwijlhandoeken speeltjes, mee trekspelletjes doen en op fiepen.
Verder is zijn grootste speeltje een speeltje wat beweegt, en allerlei rare geluiden uitkomen als je erin bijt of aan trekt: Maci  :biggrin2:
De stofzuiger blijft ook geweldig. De waterblazer kun je ook geweldig lucht mee happen  ::)

Zoeken doen ze ook graag.

En een kartonnen doos is ook altijd goed, komt het demolition team in actie
#3006284
Hier vinden ze zo ongeveer alles leuk  :biggrin2:
Ze hebben dan ook een grote mand vol speelgoed, waar ze uithalen waar ze zin in hebben. En die vul ik regelmatig aan met nieuwe dingen. 
Dan blijft ouder speelgoed weer even liggen, maar dat wordt later dan weer onderuit de mand gezocht  :)

Op dit moment is vooral Xindy nogal weg van haar nieuwe 'Okkie'  :D
Gebruikersavatar
Door S
#3006327
Een 'harde' geknoopte sjaal is 1 van de favorieten.
En dan heeft hij ook zo'n zwaar rubberen bandje met verschillende bijt-dingetjes op en daaraan hangt dan nog een heel stevig gevlochten touw; he loves it. Soms snokt hij zo hard aan dat ding dat ik denk dat zijn ribben gaan breken haha! Ik heb er zelfs al blauwe scheenbenen aan over gehouden maar hij vindt het dus prachtig...  :-X :biggrin2:
#3006359
S schreef: Een 'harde' geknoopte sjaal is 1 van de favorieten.
En dan heeft hij ook zo'n zwaar rubberen bandje met verschillende bijt-dingetjes op en daaraan hangt dan nog een heel stevig gevlochten touw; he loves it. Soms snokt hij zo hard aan dat ding dat ik denk dat zijn ribben gaan breken haha! Ik heb er zelfs al blauwe scheenbenen aan over gehouden maar hij vindt het dus prachtig...  :-X :biggrin2:


Ja blauwe benen ken ik ook  :biggrin2:
Ik heb tijdens een vakantie eens rond gelopen met een blauw oog
We hadden een vakantiehuisje zonder slaapkamerdeur , we konden wel een gordijn dichttrekken
Op een ochtend kwam miss tank ons wekken , met sjortouw , ik kreeg de knoop van het touw pal op mijn oog
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door