Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Ivy
Uitgesproken: Aaivie

Vind ik gewoon op uiterlijk bij haar passen.
Maar als hij een specialere naam wil, ga je waarschijnlijk meer succes hebben met je sanskriet lijstje. ;)
Door Hitam
Het is toch Emma gebleven. We hebben dus nu een 5 maanden oude pup in huis. Umai is boos!!!
Het is een echte Duitser, uit Duitsland. Een lief gevoelig meisje. Ik hoop dat het goed gaat met Huub, hij wil inderdaad IPO met haar doen en vooral veel speuren.
Door Mowgli
Hartelijk gefeliciteerd met jullie meisje!
Fijn dat ze toch haar "eigen" naam mocht behouden, ik vind Emma enorm leuk en past bij haar :D

Heel veel plezier en geluk samen!
Door Ruisje
Als ze hun naam al gewend zijn is het inderdaad het makkelijkste deze aan te houden. En Emma is toch een mooie meisjesnaam! :)
Maar hoezo "als het maar goed gaat met Huub..."? Mag ze niet blijven als ze geen aangeboren grote speurneus heeft?
Door Hitam
Nou Huub is nogal van het hard aanpakken soms. Ik hoop dat hij geleerd heeft van de vorige honden. Ik denk dat ze daar niet echt tegen kan. Ze is wel hoog in drift, een echte werkhondenlijn, maar ook best gevoelig.
Door joel
Hitam schreef: Nou Huub is nogal van het hard aanpakken soms. Ik hoop dat hij geleerd heeft van de vorige honden. Ik denk dat ze daar niet echt tegen kan. Ze is wel hoog in drift, een echte werkhondenlijn, maar ook best gevoelig.

gefeliciteerd met jullie Emma, hoop dat ze veel plezier in het speuren gaat krijgen, als baas en hond het maar leuk vinden (hou persoonlijk helemaal niet van een harde aanpak, en jij ook niet zo te lezen?)
Door Ruisje
Hitam schreef: Nou Huub is nogal van het hard aanpakken soms. Ik hoop dat hij geleerd heeft van de vorige honden. Ik denk dat ze daar niet echt tegen kan. Ze is wel hoog in drift, een echte werkhondenlijn, maar ook best gevoelig.
Speuren is heel leuk, dus ook ik hoop dat Emma dat leuk gaat vinden! En met een speelse, maar ook duidelijke (niet harde) manier van trainen is veel meer resultaat te boeken. IPO is niet mijn 'ding', ik ken er alleen de harde manier van trainen van, maar misschien is dat niet altijd/overal zo.

Gefeliciteerd met mooie Emma! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door