Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bloemetje
Afbeelding

Heb ook nog kleintjes voor ot  :biggrin2: keuze tussen siamees, husky en beige japanner dus niet geheel wit, is dat erg  :biggrin2:

Ach gossie t zijn mijn knuffeldiertjes. Maar heb geen moeite met t feit dat jij ze voert hoor. Mijn katten zijn er trouwens bang van  :biggrin2:
Door koekje
De eerste keer dat ik een muis voerde, heb ik hem in mn hand staan aaien  :-[
Ik moest toen echt even een knopje omzetten naar dode muis is geen huisdier, maar wel kattenvoer.
Door bloemetje
koekje schreef: De eerste keer dat ik een muis voerde, heb ik hem in mn hand staan aaien  :-[
Ik moest toen echt even een knopje omzetten naar dode muis is geen huisdier, maar wel kattenvoer.
:-* snap ik.
Ik wist niet dat ze zo leuk waren. Maar ze zijn t! Vooral de mannen vind ik leuk. Ik krijg altijd zoentjes :smitten:. Alleen jammer dat ze me constant onder piesen  >:(. Dat schijnt rattentaal te zijn voor 'ik vind jou lief' dus dan is t wel weer schattig  ::)
Reacties van mensen zijn soms wel irritant. Mijn moeder zit er constant over te zeuren ieuw vies eng  :-X

Ronald feli!!! Lekker vlot idd  :P
Laatst gewijzigd door bloemetje op wo 24 sep 2014, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door TMG1961
Mijn fiets is slechter na de reparatie dan voorheen. Hij trapt nu regelmatig door, volgens fietsenzaak ligt dat aan de versleten tandwielen achter en de ketting. Zei dat ik het wel raar vond dat ie voor de reparatie nooit doortrapte en vroeg waarom nu dan wel. Daar konden ze geen antwoord op geven. Is laatste keer dat ik daar mijn fiets heb later verkl**tten  :(

Nu maar eens kijken hoe ik het opgelost krijg, volgens fietsenzaak zou nieuwe ketting en achter nieuwe tandwielen incl montage rond de 70 euro kosten. Jammer dan maar dat heb ik niet.
Door dinky89
Ach gossie t zijn mijn knuffeldiertjes. Maar heb geen moeite met t feit dat jij ze voert hoor. Mijn katten zijn er trouwens bang van
Hihi ik heb inderdaad vaker filmpjes gezien van katten die bang waren voor levende ratten. Zelfs keer eentje waarbij de rat los liep en de katten aan het opjagen was  ???

OT: Vanmiddag lekker shoppen met moeder en zusje. Wellicht dat we dan ook even ergens gebakje gaan eten om te vieren dat mijn eindscriptie is doorgestuurd naar tweede beoordelaar ;)
Door Nynke
bloemetje schreef: ;D ;D ;D
Kantoor (boekhouding), Amsterdam,  32 uur  ;D
Helemaal goed  :biggrin2:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: 

OT: Had vanmorgen een nieuwe chauffeuse te gast in mijn busje, die gaat een chauffeur opvolgen die in oktober gaat verhuizen naar Suriname. Was wel oké, beetje oud  8)
Door Els&Flow
Gefeliciteerd Bloemetje!

OT: Boodschappen gedaan, lekker even naar de markt geweest voor groente en fruit. het was mooi weer dus ik dacht kom ik ga gezond doen en lekker lopen. :-\ Maar zoals altijd, iedere week weer, neem ik veeeeel mee van de markt en normaal gooi ik dat in de auto of in fietstassen en nu kon dat dus niet. Ik ben blij dat ik thuis ben gekomen met hele tasjes, die wel angstaanjagend zwaar waren en begonnen te scheuren, maar het is gelukt.

Straks de groentemix voor Flow draaien en de rest voor mezelf invriezen.
Door sella
Net even voor overleg gebeld naar Sneek, kwart voor 4  komen met Buffel.
Het gaat maar niet beter met het ventje. Bah en hij is zo rustig..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door