Martine-Tom schreef:Dat ziet er echt lekker uit! Al heb ik dan weer nul belangstelling om te proeven
Tofu-choco toetje...ziet er biiiiiiiiiiijna lekker uit! 8)

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef:Dat ziet er echt lekker uit! Al heb ik dan weer nul belangstelling om te proeven
Tofu-choco toetje...ziet er biiiiiiiiiiijna lekker uit! 8)
Nadia schreef: Ik hou ook niet van diëten waarbij je niks mag.Ik wens je toe dat je daar op mijn leeftijd nog zo over denkt Nadia!
Borke schreef: De plaatjes zijn bijzonder mooi, maar de zoete ingrediënten passen niet in mijn KHA (kool-hydraat-arme) dieet.Ik wil hem!
Daarbij is het geen silken tofu die ik hier heb.
Iemand interesse in een herplaatser tofu - of moet ik daar eerst toestemming voor vragen aan de modjes ???
Esther Q schreef: Ik wil hem!tofulijntje opzetten?Kan ie vriendjes worden met het pakje dat ik in de koelkast heb liggen.
koekje schreef: De ene tofu is echt de andere niet. Die van de AH is het allerviest.Ik heb die van AH... gaat binnenkort op reis...
Goede tofu vind ik lekker. Vieze niet.
Borke schreef: Ik heb die van AH... gaat binnenkort op reis...Oh ja, dat spelletje deden we vroeger na het familiekerstdiner!
robbiekomvoor schreef: Tofu is heerlijk!dit klinkt nog niet zo slecht!
In plakken snijden en dan beide kanten dik insmeren met sambal badjak en dan bakken in wat olie/anti aanbak pan![]()
Borke schreef: tofulijntje opzetten?Ja! We vragen Anne in Duitsland
Moet wel snel, want hij is tht 15/9....
Esther Q schreef: Ja! We vragen Anne in DuitslandIs Anne nu in NL?![]()
Borke schreef: tofulijntje opzetten?Mag ik mag ik mag ik
Moet wel snel, want hij is tht 15/9....
beginnertje schreef: Je kan er een soort pudding van maken...Dat kan je toch alleen met de zijdezachte tofu doen ???
Met avocado en rauwe cacaopoeder en dan door de blender. Met andere toevoegingen zal het ook wel gaan, zoals een banaan.