OT: Drukke werkdag gehad, nu rust.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
rosmin schreef: Wat een toestand met jullie bus, lag er misschien een fietsaccu (Lipo of Lion) in?Nee hoor, er lag niets verder in behalve een tom tom en wat gereedschap.
Gonnie schreef: Nee hoor, er lag niets verder in behalve een tom tom en wat gereedschap.Busje gevonden??
Gelukkig niets van klanten.
hannabelgje schreef: Hier ook wat+1!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor de familie Hoekstra.
pallas schreef: Morgen spannende dag in het UMCG met Tjerk. Ro komt me oppikken bij de therapeut en dan gaan we er met zijn drietjes heen. Ga maar op tijd naar bedje want ik mag dus van 8.00u tot 16.00u in touw zijnIs dinsdag normaal mijn UMCG-dag, bén ik er niet...![]()
rosmin schreef: repareren??Hij is de afgelopen 3 maanden al diverse malen gerepareerd. Reparatie nu zou tussen de 100 en 125 euro kosten. Dat ga ik dus niet doen, De fiets is meer dan 15 jaar oud.
- Judith - schreef: Hilarisch. Ik liet me ontvallen tegen een collega dat ik een slapende duim heb sinds ik tien babygeitjes in stukken heb geknipt. Ik was even vergeten dat dat mededelingen zijn die bij niet-barfers een beetje anders vallen dan bij barfers![]()
![]()
. Die arme jongen werd acuut pips om zijn neus
![]()
TMG1961 schreef: Hij is de afgelopen 3 maanden al diverse malen gerepareerd. Reparatie nu zou tussen de 100 en 125 euro kosten. Dat ga ik dus niet doen, De fiets is meer dan 15 jaar oud.Dat wordt dus op zoek naar leuke tweedehands fiets ;-)