Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Gonnie
rosmin schreef: Wat een toestand met jullie bus, lag er misschien een fietsaccu (Lipo of Lion) in?
Nee hoor, er lag niets verder in behalve een tom tom en wat gereedschap.
Gelukkig niets van klanten.
pallas schreef: Morgen spannende dag in het UMCG met Tjerk. Ro komt me oppikken bij de therapeut en dan gaan we er met zijn drietjes heen. Ga maar op tijd naar bedje want ik mag dus van 8.00u tot 16.00u in touw zijn :-X
Is dinsdag normaal mijn UMCG-dag, bén ik er niet...
Veel sterkte en succes morgen! X
Door TMG1961
rosmin schreef: repareren??
Hij is de afgelopen 3 maanden al diverse malen gerepareerd. Reparatie nu zou tussen de 100 en 125 euro kosten. Dat ga ik dus niet doen, De fiets is meer dan 15 jaar oud.
Door - Judith -
Hilarisch. Ik liet me ontvallen tegen een collega dat ik een slapende duim heb sinds ik tien babygeitjes in stukken heb geknipt. Ik was even vergeten dat dat mededelingen zijn die bij niet-barfers een beetje anders vallen dan bij barfers  :2funny: :2funny: :2funny:. Die arme jongen werd acuut pips om zijn neus  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door - Judith - op di 02 sep 2014, 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door eelke
- Judith - schreef: Hilarisch. Ik liet me ontvallen tegen een collega dat ik een slapende duim heb sinds ik tien babygeitjes in stukken heb geknipt. Ik was even vergeten dat dat mededelingen zijn die bij niet-barfers een beetje anders vallen dan bij barfers  :2funny: :2funny: :2funny:. Die arme jongen werd acuut pips om zijn neus  :biggrin2:

;D kun je zo eens hebben ja!

Zo, verandering van spijs... Joep loopt al twee weken te dralen met lopen, langzaam, snuffelen, etc etc. Sem- slipketting aan en niks aan de hand, liep vrolijk mee, lette goed op, heel het rondje met twee rolriemen in 1 hand en een slap lijntje kunnen lopen. Beter!
Door dinky89
TMG1961 schreef: Hij is de afgelopen 3 maanden al diverse malen gerepareerd. Reparatie nu zou tussen de 100 en 125 euro kosten. Dat ga ik dus niet doen, De fiets is meer dan 15 jaar oud.
Dat wordt dus op zoek naar leuke tweedehands fiets ;-)
Kreeg bij mijn fiets reparatie te horen dat als de versnellingsnaaf stuk gaat dit niet meer te repareren is omdat het onderdeel niet meer wordt gemaakt doordat ik oude fiets heb  :-X

Haha Judith, dat klinkt ook wel heel erg cru, babygeitjes in stukken knippen  ;D vlees portioneren voor de honden klinkt toch stuk minder cru  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door