En als hij eten krijg is dat bij het dekbed waar een klein fleece kleedje dan over heen ga. Ik zeg dan altijf ff wachten ff je tafel dekken

Hij eet ook niet zonder dat kleedje

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Summerditches schreef:kijk eens bij www.rostero.nl die kunnen kleden maken op maat.
MIJN GROTE kussen probleem is het benchkussen..ik heb een gewone standaard zwarte bench van 107 x 71 x 77..overal te koop niks bijzonders..nou ik maak mij al maanden kwaad..ga daar nu maar eens een kussen voor kopen..die zijn dus allemaal een 1mtr. of heel soms 1.05mtr. hoe achterlijk is dat. Ik heb ooit een biabed matras van de goede maat gekocht..die gaat nu al een hele tijd mee maar de pup heeft er inmiddels 15 biabedjes van gemaakt dus daar moet iets anders voor komen..ik denk dat Jane nog niet 100% "biabed van ruim 100 euro maar wel de goede maat - proof"is.. dus daar wil ik, mocht dit nog wel beschikbaar zijn, even mee wachten..
**Jolanda** schreef: Voor wie er iets aan heeft:Niet gaan rennen, want meestal hebben ze er wel teveel en staat die er over 2 weken voor €15,-
In de folder van aldi staat een matras voor een ledikant voor 39,99.
Afmeting 60/120
Summerditches schreef: Maar die is top..DIE IKEA MATRAS OPLOSSING...de geplasticieerde stof..koop je dat en maak je er zelf een hoes van of is dat gewoon een apart te kopen item dat als hoes bij het matrasje hoort?Ik heb dat matrasje ooit gekocht voor €10,- tijdens een plundra. Hoesje is zelf gemaakt, hier van gewoon katoen, maar je kan dan natuurlijk ook geplastificeerde stof gebruiken. (alleen zouden ze er dan hier niet meer op gaan liggen)
Summerditches schreef: Maar die is top..DIE IKEA MATRAS OPLOSSING...de geplasticieerde stof..koop je dat en maak je er zelf een hoes van of is dat gewoon een apart te kopen item dat als hoes bij het matrasje hoort?Die stof koop je ook bij de ikea, zit op rol, prijs is per gewicht. Ik doe het er zelf om, pak het in zoals een kadootje en plak de randen vast met lijm.
Ik heb hier toch ook wel problemen dus ik lees mee...op de grond ligt en soort van biabedmatras met skai/plastic hoes van ik dacht zooplus..moet zeggen dat ik de prijs/kwaliteit verhouding hiervan best oke vind..met dezelfde bestelling heb ik een dikker kussen mee laten komen met zachte vulling..die is favoriet en sleep ik zelf gewoon steeds van buiten naar binnen. Allebei afritsbaar en/of af te nemen maar ik moet zeggen dat ik de stof van het populaire kussen niet de meest gebruiksvriendelijk stof vind v.w.b. vlekken/haren/bulldoggenkwijl etc maar goed de prijs is prima (29,95 volgens mij) voor een enorm kussen..(amerikaanse bulldog formaat).
MIJN GROTE kussen probleem is het benchkussen..ik heb een gewone standaard zwarte bench van 107 x 71 x 77..overal te koop niks bijzonders..nou ik maak mij al maanden kwaad..ga daar nu maar eens een kussen voor kopen..die zijn dus allemaal een 1mtr. of heel soms 1.05mtr. hoe achterlijk is dat. Ik heb ooit een biabed matras van de goede maat gekocht..die gaat nu al een hele tijd mee maar de pup heeft er inmiddels 15 biabedjes van gemaakt dus daar moet iets anders voor komen..ik denk dat Jane nog niet 100% "biabed van ruim 100 euro maar wel de goede maat - proof"is.. dus daar wil ik, mocht dit nog wel beschikbaar zijn, even mee wachten..
Het matras dat nu op de grond ligt is zo'n zelfde soort model maar omdat het 1.05mtr. is heb ik een kier en dat vind ik voor de poten een gevaarlijk kier om tussen het matras en de bench te komen dus dat ga ik niet gokken..maar hoe armoedig rapen we steeds het oude biabed weer een beetje bij elkaar..ik kan geen standaard kussen vinden voor een standaard bench van 1.07mtr..
O ja..even extra melden..je kan wel speciale benchkussens kopen als onderdeel van een bench maar die zijn veelal net even dikker dan een kleedje en dat is hier rekening houdend met het gewicht van de honden en gewrichten gewoon te dun..de wat dikkere luxere matrassen etc. zijn er niet..nu kan je zeggen ja maar voor op de vloer is 1.07mtr. wel een rare maat als je niet speciaal een benchkussen zoekt..maar waarom is er dan wel 1.05mtr.
En..naar aanleiding van dit topic ben ik op de site van comfort-kussen gekeken en daar zie ik wel iets..maar ik kan niet goed inschatten hoe dik deze is
http://www.comfort-kussen.nl/contents/n ... zwart.html
Angelique schreef: Ik heb dat matrasje ooit gekocht voor €10,- tijdens een plundra. Hoesje is zelf gemaakt, hier van gewoon katoen, maar je kan dan natuurlijk ook geplastificeerde stof gebruiken. (alleen zouden ze er dan hier niet meer op gaan liggen)Hier ook niet, vandaar dus nog een dekbedje erop en een hoeslakentje er overheen. Dan ligt het wel lekker genoeg, die kun je makkelijk uitwassen, en je matrasje blijft beschermt tegen vocht.