Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
Niet te snel aub.. Moet hier even van bijkomen ;D

Alle bolletjes waar geen nori op komt zijn gedraaid. Nu even de keuken opruimen. Stofzuigen en dweilen. En dan ga ik mezelf verzorgen. Omkleden enzo. En dan alles vullen rollen en opmaken.
Dan staat hopelijk om half 6 de tafel vol met sushi :)
Door Ike
Nadia schreef: Niet te snel aub.. Moet hier even van bijkomen ;D

Alle bolletjes waar geen nori op komt zijn gedraaid. Nu even de keuken opruimen. Stofzuigen en dweilen. En dan ga ik mezelf verzorgen. Omkleden enzo. En dan alles vullen rollen en opmaken.
Dan staat hopelijk om half 6 de tafel vol met sushi :)

Heb ik nu lang genoeg gewacht om te  bestellen?  :angel2:  :biggrin2:
Hoop dat t heerlijk heeft gesmaakt  :) .....heb aan je gedacht toen ik op m'n werk aan t eten was vanavond  ::)
Door BusKay
Ike schreef:
Heb ik nu lang genoeg gewacht om te  bestellen?  :angel2:  :biggrin2:
Hoop dat t heerlijk heeft gesmaakt  :) .....heb aan je gedacht toen ik op m'n werk aan t eten was vanavond  ::)
Moet wel een erg magere maaltijd geweest zijn.....  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Volgens mij kun je beter thuisbezorgd.nl bellen want ik vrees.......
Zal beslist lekker geweest zijn want ik heb nog niemand horen klagen hier...
Door Ike
BusKay schreef: Moet wel een erg magere maaltijd geweest zijn.....  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Volgens mij kun je beter thuisbezorgd.nl bellen want ik vrees.......
Zal beslist lekker geweest zijn want ik heb nog niemand horen klagen hier...
Echt lekker was t niet nee    :biggrin2:
Normaal gesproken hebben we n kok die het eten verzorgd in de woonvoorziening, aangezien hij op vakantie is en de ander ziek hebben we kant en klaar eten van een bedrijf....niet altijd
even lekker om t zo maar te zeggen  ::)
Door BusKay
Ike schreef: Echt lekker was t niet nee    :biggrin2:
Normaal gesproken hebben we n kok die het eten verzorgd in de woonvoorziening, aangezien hij op vakantie is en de ander ziek hebben we kant en klaar eten van een bedrijf....niet altijd
even lekker om t zo maar te zeggen  ::)
Das nog één van de weinige koks in de zorg.... veelal kateraars tegenwoordig... so you normaly must be happy...
Door Nadia
Voor de eerste keer ging het aardig goed :) Niet super netjes alles.. Maar de smaak was erg lekker :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb alleen nog veeeeel tempura beslag over. Iemand enig idee of ik dat kan invriezen?
Door BusKay
Ziet er erg fraai uit Nadia en voor een eerste keer mag je zeker niet klagen.
Hmm... die verbetering in opmaak, dat komt wel met de tijd...
Zal zeker erg lekker geweest zijn.

Beslagje kun je rustig invriezen.  ;) ;)
Dank jullie wel :)

ik zeg, gewoon aan beginnen.. het kost wel rete veel tijd. Ik had iets minder gemaakt dan gepland. Puur door de tijd. ik kwa, uit op 40 stuks pp. + nog extra sashimi. Het was net aan genoeg ;D (ik had nog wel veel meer liggen om extra te maken.. Dus de komende 2 dagen eten wij nog sushi delen ;D )
Oooh wouw dat ziet er echt super goed uit!  ::)

Vind het zo grappig om te lezen dat je dan de hele ochtend in de keuken hebt gestaan, nog even snel gaat stofzuigen en dweilen, omkleden en dan komen je gasten al  ;D
Ik heb al paniek als ik er aan denk. Wil echt op een dag dat we 's avonds eters krijgen niet de hele dag in de weer zijn en dan op het laatste moment net op tijd fris en fruitig de deur open kunnen doen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door