Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dit gaat hem nu worden, toch de Rambo dus. Hij ligt mooi stabiel, schuift niet, en ik vind hem zowel op de rug als aan de zijkanten mooi van lengte. Aan de voorkant sluit hij mooi. Alleen was natuurlijk, omdat hij maar heel smalletjes is, de buikflap weer te lang maar dat is opgelost door ietsje hoger nog een extra klittebandje te laten zetten. Hoe effectief hij is zal bij de regen moeten blijken, maar ik hoop dat het nog eventjes droog blijft  ::)

Afbeelding
pike schreef: Dit gaat hem nu worden, toch de Rambo dus. Hij ligt mooi stabiel, schuift niet, en ik vind hem zowel op de rug als aan de zijkanten mooi van lengte. Aan de voorkant sluit hij mooi. Alleen was natuurlijk, omdat hij maar heel smalletjes is, de buikflap weer te lang maar dat is opgelost door ietsje hoger nog een extra klittebandje te laten zetten. Hoe effectief hij is zal bij de regen moeten blijken, maar ik hoop dat het nog eventjes droog blijft  ::)

Afbeelding
Ziet er goed en heel stoer uit!
Rambo... ik zag dat van hetzelfde materiaal kogelvrije vesten en parachutes worden gemaakt. Voor Duc hoop ik dat het bij een regenbui blijft! ;)
Door Lil
Past hem goed zo te zien. Veel plezier ervan!

Ik ben trouwens ook van spaarzaam onderhoud. Was alleen als ze voor 90% bruin zijn. 1 wandeling en ze zijn namelijk al voor 10% bruin en nee ik was ze niet elke 10e wandeling. Ik was ze eens in de 2 maanden of zo (2 tot 3 wandelingen per dag dat een jas gedragen wordt). Maar als je ze wast zul je ze toch echt opnieuw waterdicht moeten maken.  ;) Zou jammer zijn als je regenjas doorlekt.

Enne Rambo staat wel lekker stoer! Alleen wordt volgens mij de Rambo van de parachutes etc anders geschreven (niet wat betreft letters maar wat betreft logo), niet?
Wat die parachutes betreft, ik zou het echt niet weten, en ik ga me er ook niet in verdiepen  ::)

En inderdaad denk ik ook dat na wassen de boel opnieuw waterdicht gemaakt moet worden. Wassen is nooit goed voor een product dat waterdicht is, wat ze in de winkel ook beweren.
Onlangs had ik er nog discussie over met een winkeldame van een outdoor-winkel die waterdichte (mensen)jassen verkocht. Ze zei dat Ik de jas gewoon elke maand in de was kon gooien deed er echt helemaal niks aan, integendeel, als ik het niet deed dan ging hij lekken. Ik: waarom staat er dan op het etiket dat hij na een wasbeurt nog maar zo en zoveel water tegenhoudt? En na drie wasbeurten zo goed als niets meer? Hè nou dat had ze nog nooit gelezen, de fabrikant vertelde haar heel iets anders zei ze. Ja natuurlijk ze verkopen ook graag hun sprays hihi. Wat je krijgt als je ze niet wast is dat de poriën na verloop van tijd dicht gaan zitten met vuil. En daarmee vermindert wel de "ademing" van het product, maar niet de waterdichtheid. Ja, na een jaar of drie dan gaan ze lekken. Maar dan wil ik ook wel eens wat anders  :P of als het zo' n geweldige jas is dan ga ik hem spuiten of waxen.
Maar goed, ik laat mij verrassen met deze Rambo.
Door Lil
pike schreef: Wat die parachutes betreft, ik zou het echt niet weten, en ik ga me er ook niet in verdiepen  ::)

En inderdaad denk ik ook dat na wassen de boel opnieuw waterdicht gemaakt moet worden. Wassen is nooit goed voor een product dat waterdicht is, wat ze in de winkel ook beweren.
Onlangs had ik er nog discussie over met een winkeldame van een outdoor-winkel die waterdichte (mensen)jassen verkocht. Ze zei dat Ik de jas gewoon elke maand in de was kon gooien deed er echt helemaal niks aan, integendeel, als ik het niet deed dan ging hij lekken. Ik: waarom staat er dan op het etiket dat hij na een wasbeurt nog maar zo en zoveel water tegenhoudt? En na drie wasbeurten zo goed als niets meer? Hè nou dat had ze nog nooit gelezen, de fabrikant vertelde haar heel iets anders zei ze. Ja natuurlijk ze verkopen ook graag hun sprays hihi. Wat je krijgt als je ze niet wast is dat de poriën na verloop van tijd dicht gaan zitten met vuil. En daarmee vermindert wel de "ademing" van het product, maar niet de waterdichtheid. Ja, na een jaar of drie dan gaan ze lekken. Maar dan wil ik ook wel eens wat anders  :P of als het zo' n geweldige jas is dan ga ik hem spuiten of waxen.
Maar goed, ik laat mij verrassen met deze Rambo.
Flauw joh, wil wel wat sensatie filmpjes en foto's en zo!
Ik vond het geweldig! Om naar te kijken, om te doen dacht het echt niet hé.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door