Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluis
Voorheen altijd de ANWB laarzen maar snel kapot, vooral de binnenkant bij mij waardoor ik ze met geen mogelijkheid meer uitkreeg.
Sinds afgelopen winter Panama Jack en voor mij nooit meer anders, lopen heerlijk en blijven mooi.
Door Lizzy
Pluis schreef: Voorheen altijd de ANWB laarzen maar snel kapot, vooral de binnenkant bij mij waardoor ik ze met geen mogelijkheid meer uitkreeg.
Sinds afgelopen winter Panama Jack en voor mij nooit meer anders, lopen heerlijk en blijven mooi.
Mag ik vragen welke je hebt? En loop je daar ook mee door blubber, nat gras, etc?

Desperately seeking Lizzy :-\
Door Jantina
Het spijt me ten zeerste, maar ik vind ze tot nu echt stug en je voelt ze zitten met lopen. Als je snapt wat ik bedoel. Maar ik hoop op wat souplesse na vaker dragen. Ik ben bij Old Bakery geweest in Zevenhuizen. Aardige collectie outdoor laarzen. Slechte website alleen.
Door kira
Mijn eerste paar Dubarry liepen zalig maar waren binnen zes maanden geheel versleten ondanks zeer goed onderhoud. Paar twee dezelfde zitten minder lekker kregen na drie weken enkel stads gebruik (dus geen bos modder etc) en onderhoud al scheurtjes in het leer. Draag ze nu enkel bij nette dingen dus binnen workshop nette wandeling in de winter etc.

Ik loop sinds november 2011 op groene dure laarzen naam kwijt die zijn waterdicht (behalve als ik te diep ga en ze vanaf boven vol lopen) zijn nog steeds van binnen heel ik loop er super op en spuit af en toe het rubber eens in. Zijn voor de winter maar draag ze ook in de zomer
Door Kaela
kira schreef: Mijn eerste paar Dubarry liepen zalig maar waren binnen zes maanden geheel versleten ondanks zeer goed onderhoud. Paar twee dezelfde zitten minder lekker kregen na drie weken enkel stads gebruik (dus geen bos modder etc) en onderhoud al scheurtjes in het leer. Draag ze nu enkel bij nette dingen dus binnen workshop nette wandeling in de winter etc.

Ik loop sinds november 2011 op groene dure laarzen naam kwijt die zijn waterdicht (behalve als ik te diep ga en ze vanaf boven vol lopen) zijn nog steeds van binnen heel ik loop er super op en spuit af en toe het rubber eens in. Zijn voor de winter maar draag ze ook in de zomer
Wij hebben dezelfde, aigle's. Ik heb de ISO, dat is met neporeen. Weet niet of jij dat ook hebt.

Ik vind ze heel fijn, alleen maat 36 is nog te groot, dus ze bungelen wat aan mijn voeten. Maar ondanks dat kan ik er heel goed op lopen, geen blaren, geen zere voeten of wat dan ook. Perfect waterdicht. Ik spuit ze aan het eind van het seizoen in met speciale spray van aigle en ik zie nog geen enkel gebruiksspoor. Ik draag ze niet super vaak, want ze zijn echt heel warm en afgelopen winter was nou niet direct dramatisch koud. Maar ik ga er wel mee door de modder en ik onderhoud ze tussendoor niet.
Door Lizzy
Kaela schreef: Wij hebben dezelfde, aigle's. Ik heb de ISO, dat is met neporeen. Weet niet of jij dat ook hebt.

Ik vind ze heel fijn, alleen maat 36 is nog te groot, dus ze bungelen wat aan mijn voeten. Maar ondanks dat kan ik er heel goed op lopen, geen blaren, geen zere voeten of wat dan ook. Perfect waterdicht. Ik spuit ze aan het eind van het seizoen in met speciale spray van aigle en ik zie nog geen enkel gebruiksspoor. Ik draag ze niet super vaak, want ze zijn echt heel warm en afgelopen winter was nou niet direct dramatisch koud. Maar ik ga er wel mee door de modder en ik onderhoud ze tussendoor niet.
Ik kan dus niet op Aigle's lopen. En niet op Dunlop's. En niet op Zoo Aventures. En niet op Le Chameau's. En ik heb dus inmiddels al zoveel geld weggedonderd dat ik zo langzamerhand echt een beetje moedeloos word :-\
Door Berna
Die ANWB dingen waren hier snel stuk. De Dubarrys vind ik te duur. Loop hier op kleigrond en dan moet je ze vreselijk goed onderhouden. Vriendin van me heeft ze wel loopt er dagelijks op en ze bevallen haar goed. Na 3 jaar zo goed als nieuw. Wel telkens goed onderhouden.
Heb zelf groene rubbere laarzen van Le Chameau met neopreenvoering. Loop er het hele jaar op. Ik hen steunzolen nodig voor mn rug en knie. Die passen perfect in de Le Chameaus. Zonder die zolen kan ik nergens op lopen. De vibramzolen vind ik ook perfect lopen.
Heb ze nu 3,5 jaar; nog steeds lekdicht en geen slijtage. Loop er vrijwel dagelijks op in de uiterwaarden..

Die zoo adventures zien er wel heel kek uit. Zijn ze duur?
Door Lizzy
hannabelgje schreef: Waarom dan geen goede waterdichte wandelschoen ipv een laars? Ik heb dat gedaan vorig jaar en ben er heel blij mee. Loopt erg fijn, warm en droog en ook nog eens goedkoper.
Hahaha. Ja. Ehhh.
Omdat ik daar niet op kan lopen :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door