eelke schreef: Die van mij staat er niet bij, ze hebben nu sowieso maar weinig hoge staan.die heb ik
Is dit niks? Wel een leuke prijs nu
http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/schoenen/damesschoenen/laarzen/laars-lady-burnabey.html

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Die van mij staat er niet bij, ze hebben nu sowieso maar weinig hoge staan.die heb ik
Is dit niks? Wel een leuke prijs nu
http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/schoenen/damesschoenen/laarzen/laars-lady-burnabey.html
Pluis schreef: Voorheen altijd de ANWB laarzen maar snel kapot, vooral de binnenkant bij mij waardoor ik ze met geen mogelijkheid meer uitkreeg.Mag ik vragen welke je hebt? En loop je daar ook mee door blubber, nat gras, etc?
Sinds afgelopen winter Panama Jack en voor mij nooit meer anders, lopen heerlijk en blijven mooi.
kira schreef: Mijn eerste paar Dubarry liepen zalig maar waren binnen zes maanden geheel versleten ondanks zeer goed onderhoud. Paar twee dezelfde zitten minder lekker kregen na drie weken enkel stads gebruik (dus geen bos modder etc) en onderhoud al scheurtjes in het leer. Draag ze nu enkel bij nette dingen dus binnen workshop nette wandeling in de winter etc.Wij hebben dezelfde, aigle's. Ik heb de ISO, dat is met neporeen. Weet niet of jij dat ook hebt.
Ik loop sinds november 2011 op groene dure laarzen naam kwijt die zijn waterdicht (behalve als ik te diep ga en ze vanaf boven vol lopen) zijn nog steeds van binnen heel ik loop er super op en spuit af en toe het rubber eens in. Zijn voor de winter maar draag ze ook in de zomer
Kaela schreef: Wij hebben dezelfde, aigle's. Ik heb de ISO, dat is met neporeen. Weet niet of jij dat ook hebt.Ik kan dus niet op Aigle's lopen. En niet op Dunlop's. En niet op Zoo Aventures. En niet op Le Chameau's. En ik heb dus inmiddels al zoveel geld weggedonderd dat ik zo langzamerhand echt een beetje moedeloos word
Ik vind ze heel fijn, alleen maat 36 is nog te groot, dus ze bungelen wat aan mijn voeten. Maar ondanks dat kan ik er heel goed op lopen, geen blaren, geen zere voeten of wat dan ook. Perfect waterdicht. Ik spuit ze aan het eind van het seizoen in met speciale spray van aigle en ik zie nog geen enkel gebruiksspoor. Ik draag ze niet super vaak, want ze zijn echt heel warm en afgelopen winter was nou niet direct dramatisch koud. Maar ik ga er wel mee door de modder en ik onderhoud ze tussendoor niet.
hannabelgje schreef: Waarom dan geen goede waterdichte wandelschoen ipv een laars? Ik heb dat gedaan vorig jaar en ben er heel blij mee. Loopt erg fijn, warm en droog en ook nog eens goedkoper.Hahaha. Ja. Ehhh.