Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Extreme schreef: Waarom krijgen jullie honden dit, en dan bedoel ik mn de kurkuma en zwarte peper?

Hier in Ermelo een ander merk KVV ontdekt, smaakt m'n oudje best, PETT kalkoen, morgen ontdekken hoe z'n drollen zijn  :biggrin2:
Linga krijgt dit omdat ze wat minder goed met haar ooit geblesseerde poot begint te lopen. En ik geloof verdomd dat het wat doet. Maar, ik ga nog niet te vroeg juichen.

Vandaag hadden ze eendkarkas + kopvlees + groenten + panharing.
Door Hope
Hope schreef: Gisteren eendenkopjes met pens en paardenvlees, vandaag runderstrot, konijnkarkas, groentenmix en een stukje zalm als dessert  ::)
Nelson vond het te veel, hij heeft een stuk strot bewaard voor morgen. In de kelder lijkt mij iets hygiënischer als onder de rododendron  :biggrin2:
Door Ruisje
De honden konijnenpoot, orgaanpakketje en in plaats van groentenmix (die is op en ga ik morgen weer maken) hebben ze er een eetlepel van onze ovenschotel bij gekregen - courgette, ei, geitenkaas enzo. Vonden ze lekkerrrrr :D

Gucci,  Bubbles en Mientje hadden kippennek met zwanenvlees, morgen kwartelkarkas met orgaan (hart, lever, nier). De andere katten zelfgemalen mix.

Wat onze honden dagelijks eten staat trouwens in "Hoe ziet jouw BARFmenu eruit" We wijken daar niet veel vanaf :)
Laatst gewijzigd door Ruisje op za 02 aug 2014, 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door