Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ramses1
kiara schreef: Ik heb ook nog staan he dat weet je toch
Alleen hoe komt het bij jou?????
:yeah:, ik heb een idee. Binnenkort komt Rees bij jou zalm halen. Hij woont in Hoorn ;)
Hij neemt voor mij zalm mee en via mij komt het dan wel weer bij de hondenschool de Bachanten ;)
Door kiara
O das zeker goed idee  :biggrin2:
Moet het wel even weekje van te voren weten hoor de zalm
Heb net vandaag 60 stuks gehaald
Zal dan ook is vragen voor zalm huiden daar vroegen ook al een paar om
Ik hoor het dan wel
Mooi geregeld
[quote="kiara"]
O das zeker goed idee  :biggrin2:
Moet het wel even weekje van te voren weten hoor de zalm
Heb net vandaag 60 stuks gehaald
Zal dan ook is vragen voor zalm huiden daar vroegen ook al een paar om
Ik hoor het dan wel
Mooi geregeld
[/quote]Het feest waarop ook de verkoop t.b.v. het asiel is, is op zondag 24 augustus. Zou super zijn als deze combi te maken is! :thumbup:
Door Ramses1
[quote="kiara"]
Ga het op de kalender zetten
Waar is het limburg zeker  :'(
Of heb ik het verkeerd onthouden, zou er graag heen willen

[/quote]

Het is in Noord Holland in Hem. Dat ligt achter Hoorn
Door Ramses1
[quote="kiara"]
O das te doen weet je ook de tijd en adres of moet ik dat aan parelridder vragen?
[/quote]

Hemmer Hondenfeest
zondag 24 augustus om 10:00
Hondenschool de Bacchanten in Hem, Noord-Holland, Netherlands

Ik heb zelf een wedstrijd anders was ik zeker even gaan kijken.
Door kiara
dank je denk dat ik wel ga,neem dan mijn border mee die vind dat wel leuk,hoe zal ik dat doen met de snacks ? de spulletjes gaan geloof ik mee met ramses als die vis bij mij komt halen dacht ik te begrijpen,of hoeft dat niet de snacks?
[quote="kiara"]
dank je denk dat ik wel ga,neem dan mijn border mee die vind dat wel leuk,hoe zal ik dat doen met de snacks ? de spulletjes gaan geloof ik mee met ramses als die vis bij mij komt halen dacht ik te begrijpen,of hoeft dat niet de snacks?
[/quote]Vooropgesteld dat niets 'hoeft' natuurlijk, al wat je al wil en doet is super!! Maar als je het leuk vindt snacks aan de donatie toe te voegen, dan vindt dat vást gretig aftrek!!

Gisteren ontving ik een nieuwsbrief van de hondenschool met daarin de oproep:

OPROEP
Je kunt nog steeds dierenspullen inleveren ten behoeve van de verkoop voor het Asiel in Hoorn.
Benches, bedden, bakken, manden, speelgoed. Het maakt niet uit, als het maar wel in redelijk tot
goede conditie verkeert. Neem het mee als je komt trainen of breng het even langs. Als er niemand
is, zet het dan even tegen de schuurdeur aan, dan vinden we het wel.

Ik denk dus dat als je snacks wilt geven voor de verkoop tbv het asiel, je dat het handigste aan Ramses mee kunt geven, als zij kans ziet het af te geven tijdens een training (want tegen de schuur zetten is natuurlijk niet zo handig plan daarmee :biggrin2:)
[quote="kiara"]
dank je denk dat ik wel ga,neem dan mijn border mee die vind dat wel leuk (...)[/quote]Als je mij je email adres stuurt per PB, dan stuur ik je de nieuwsbrief t.a.v. het hondenfeest even door ;)
Kiara heeft aangegeven graag e.e.a. t willen drogen t.b.v. verkoop voor het asiel, maar daarvoor dingen nodig te hebben met kórte droogtijd om ee.e.a. tijdig klaar te kunnen hebben. Mocht er iemand wat konijnoren wil afstaan, om te drogen, dan hoort ze het graag!
@Kiara, voor het geval iemand konijnoortjes of ander snel-droog-spul voor je heeft, wat is je woonplaats?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door