Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

We sliepen in de laadruimte van onze Renault Master (wel een grote) ; 2 veldbedjes erin (paste net) ; 's nachts deur op een kier voor de frisse lucht . Koken op 1 -gaspitje en water in de jerrycan/ paar stoeltjes/ tafeltje mee en de BBQ
en voor de rest niet veel nodig  8)
MargaS schreef: Ja er waren foto's in dan andere topic. We leggen eentje naast de eethoek en de andere zit achter de deur van de badkamer. Er kunnen er maximaal vier mee.
Nou heb ik wel een foto dat Eden naast de eethoek ligt op m'n telefoon, maar geen idee hoe ik die hier krijg :-[
Net ff gekeken, maar die foto daar doet t niet meer :(

Heb je een smartfone?
MargaS schreef: Ow Eelke, geen idee. Het is een HTC en voor de rest weet ik het niet.(Ben 60+)
Doe je iets met internet erop?

Als het goed is zit er ook gewoon een kabeltje bij waarmee je m op de computer kan zeggen ;)
*Lia* schreef: Nog 1 nachtje slapen  :D

:mbounce:

We hebben al een opwindbare zaklamp met de amerikaanse vlag erop gekocht. En een luifel.

Afbeelding

Afbeelding

En van mijn zusje en zwager een kaart gekregen met 'gefeliciteerd met jullie nieuwe huis'. Er staat een boomhut op, met een bordje 'pas op voor de beer'  ;D en een jerrycan met benzine  ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door