Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

eelke schreef: Eh...das vast de dames versie dan...
Ja en die is er dus wel hè. Volgens mij heb ik die hier zelfs eens gezien.
Dat is een soort string, die klem je tussen je lippen ofzo. Je hebt er iig geen reetveter meer door en dus egaal gebruinde kadetjes, zonder witte streep in het midden.
koekje schreef: Ja en die is er dus wel hè. Volgens mij heb ik die hier zelfs eens gezien.
Dat is een soort string, die klem je tussen je lippen ofzo. Je hebt er iig geen reetveter meer door en dus egaal gebruinde kadetjes, zonder witte streep in het midden.
letterlijk een klittenband dus...
Laten ze daar dan maar geen fotobewerking van maken...en misschien valt het wel in het niet, gezien de snoezigheid van deze heren. Lief toch, die puppies. :P ze durven er wel voor uit te komen dat ze bescheiden zijn. :biggrin2:
Ik zag gisteren ook al dat mannen hun tepels laten verwijderen omdat die voor mannen nutteloos zijn. Ik weet niet wat de menschheid bezielt maar het wordt steeds gekker... :crazy2: Ik hoop dat ze daar flink ontstoken klieren en aanverwante zaken van mogen krijgen. 8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door