Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sher
Cindy de Wolf schreef: ;D ;) :P

O dat koppie, ik had er zoooooo voor kunnen vallen.

Heel veel geluk! O ennh ik weet niet waar je woont maar hondenspeeltuin Bello in R'dam is volledig omheind ;)
Dat is vanuit Flevoland wel wat ver rijden.  :P
Door Sher
Ulrike schreef: Sher ik zie dit topic net pas. Wat spannend  :D. Wel slapen vannacht hoor  :biggrin2:.
Dat kan ik niet helemaal garanderen.  :nerves:  :P
Ik ga zo weer nieuwe kip drogen. Ze moet me wel lief vinden natuurlijk.  :biggrin2:
Door Sher
Het is vandaag zo ver. Nog een paar uurtjes en dan mag ik haar halen. Nieuwe riem en tuigje liggen al klaar. De bench is weer uit de schuur gehaald, het vlees is uit de vriezer en ik heb chocolaatjes voor het opvanggezin. Het fototoestel ligt bij de andere spulletjes.......... ik ben er klaar voor.  :D
Door Ulrike
Sher schreef: Het is vandaag zo ver. Nog een paar uurtjes en dan mag ik haar halen. Nieuwe riem en tuigje liggen al klaar. De bench is weer uit de schuur gehaald, het vlees is uit de vriezer en ik heb chocolaatjes voor het opvanggezin. Het fototoestel ligt bij de andere spulletjes.......... ik ben er klaar voor.  :D
Sher je bent er nu, zo spannend... Straks lekker thuis met jullie nieuwe ieniemienie meissie. Gelukkig hoeven we niet bang te zijn dat we geen foto's te zien krijgen  :biggrin2:. Ik zit klaar voor super spam  :mbounce:.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door