Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door me and my boys
*loes* schreef: De operatie is net klaar, helaas het was kwaadaardig :'( :'(
Hij heeft de operatie goed doorstaan en nu word het afwachten wat de lymphe klieren aan uitslagen gaan geven.
Iedereen super bedankt voor het duimen  :-* :-* :-*

Coby hij zit eind fase 2/ begin fase 3
:'( :'( :'(
Door *loes*
Man is nog steeds zijn nuchtere zelf, die belde net, zat op eigen kamer, van de ic af en even in een stoel, die zegt, je niet druk maken wat je niet kan veranderen.

Hier is het wisselend, de honden moeten het ontgelden, die hebben al 10 km lopen voor hun kiezen gehad  ;) het is prachtig weer, dus we gaan maar zoveel mogelijk naar buiten.

Bedankt voor al jullie lieve berichten doet een mens goed.  :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Door nova
lK kom nu pas in dit topic...  :-[ 
Wat een klote uitslag weer, ik duim dat  nu alles helemaal weg is.
Heel veel sterkte een strijdlust.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door El budha
*loes* schreef: Man is nog steeds zijn nuchtere zelf, die belde net, zat op eigen kamer, van de ic af en even in een stoel, die zegt, je niet druk maken wat je niet kan veranderen.

Hier is het wisselend, de honden moeten het ontgelden, die hebben al 10 km lopen voor hun kiezen gehad  ;) het is prachtig weer, dus we gaan maar zoveel mogelijk naar buiten.

Bedankt voor al jullie lieve berichten doet een mens goed.  :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Wat een heerlijke vent is Martin! En hij heeft nog gelijk ook.....hoe moeilijk het ook is en je het toch automatisch wel gaat doen. Dikke knuffel voor jullie beide :-* :-*
Door *loes*
Mijn man mocht gistermiddag naar huis, s'morgens is de drain verwijdert en rond 4 uur mocht hij vertrekken.

De wond waar de drain zat lekt nog wel flink, maar dit zal vanzelf minder worden, alles moet nog heel rustig aan (kan ook niet anders) .

Maandag terug voor hechtingen, controle en uitslag van klieren en deel long.

Iedereen bedankt voor alle goede wensen en duimen.  :-* :-* :-*
Door Anne in Zweden
Oef, nog even een paar zenuwslopende dagen dus tot maandag de uitslag komt. Ik duim dat die zo gunstig mogelijk is! Wel fijn dat je man weer thuis is. Da's toch altijd fijner dan in het ziekenhuis liggen, vooral als je je helemaal niet ziek voelt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door