Hoor ik opeens een vrouw tegen haar man gillen ..... jaag die hond weg , die heeft eerst mijn drol op staan eten en wil nu aan mijn kont , ik ben nog niet klaar met vegen

Smurf kwam natuurlijk zeer voldaan en blij bij de butler terug

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
smulpaap schreef: Vorig jaar zomer liet ik Tessa nog even zwemmen . Bij de betreffende plas staat een heel kleine struik , daar verwacht je niet zo snel mensenOMG
Hoor ik opeens een vrouw tegen haar man gillen ..... jaag die hond weg , die heeft eerst mijn drol op staan eten en wil nu aan mijn kont , ik ben nog niet klaar met vegen
Smurf kwam natuurlijk zeer voldaan en blij bij de butler terug![]()
Fenixjuh schreef: Gadverdamme.... ik heb gelukkig geen ervaring met poep eten, laat staan mensenpoep en hoop dat zo te houden...Ja, dat was ook heel zielig...
Wel zielig dat Fritzi jullie kwijt was, maar echt niet dat ze mij had mogen knuffelen...![]()
smulpaap schreef: Vorig jaar zomer liet ik Tessa nog even zwemmen . Bij de betreffende plas staat een heel kleine struik , daar verwacht je niet zo snel mensenEcht heel goor.
Smurf kwam natuurlijk zeer voldaan en blij bij de butler terug![]()
Lizzy schreef: OMGJaaaaaaaaaaaaaaaa onder het 'genot' van een pizza aan het bijlezen weer. Lekker hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eelke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eelke schreef: Jaaaaaaaaaaaaaaaa onder het 'genot' van een pizza aan het bijlezen weer. Lekker hoor!Leuk forum he![]()
![]()
Martine-Tom schreef: *zet bord nasi met satesaus maar weer in de keuken en gaat een rondje met Tom lopen...GEMUILKORFT*Waarom moet jij een muilkorf om?
Ronald schreef: Waarom moet jij een muilkorf om?Moet je dat echt nog vragen Ronald?
Kim_S schreef: Moet je dat echt nog vragen Ronald?Ik was laatst in Goes en daar liepen opvallend weinig vrouwen met muilkorven om. Oorijzers, dat wel, maar muilkorven? Neuh... niet echt.![]()
Ronald schreef: Ik was laatst in Goes en daar liepen opvallend weinig vrouwen met muilkorven om. Oorijzers, dat wel, maar muilkorven? Neuh... niet echt.Maar die ene die je zag met muilkorf om, dat zal Martine dan wel geweest zijn