Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vorig jaar zomer liet ik Tessa nog even zwemmen . Bij de betreffende plas  staat een heel kleine struik , daar verwacht je niet zo snel mensen
Hoor ik opeens een vrouw tegen haar man gillen ..... jaag die hond weg , die heeft eerst mijn drol op staan eten en wil nu aan mijn kont  , ik ben nog niet klaar met vegen  :biggrin2:
Smurf kwam natuurlijk zeer voldaan en blij bij de butler terug  :biggrin2:
Gadverdamme.... ik heb gelukkig geen ervaring met poep eten, laat staan mensenpoep en hoop dat zo te houden...
Wel zielig dat Fritzi jullie kwijt was, maar echt niet dat ze mij had mogen knuffelen...  :-X
Door Lizzy
smulpaap schreef: Vorig jaar zomer liet ik Tessa nog even zwemmen . Bij de betreffende plas  staat een heel kleine struik , daar verwacht je niet zo snel mensen
Hoor ik opeens een vrouw tegen haar man gillen ..... jaag die hond weg , die heeft eerst mijn drol op staan eten en wil nu aan mijn kont  , ik ben nog niet klaar met vegen  :biggrin2:
OMG :-X :-X :-X :-X :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Eelke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Door Lizzy
Fenixjuh schreef: Gadverdamme.... ik heb gelukkig geen ervaring met poep eten, laat staan mensenpoep en hoop dat zo te houden...
Wel zielig dat Fritzi jullie kwijt was, maar echt niet dat ze mij had mogen knuffelen...  :-X
Ja, dat was ook heel zielig... :'(
Ik wist natuurlijk niet dat ze mensenstront had staan vreten. Ze kwam aanrennen, sprong in mijn armen, begon mama af te likken en ik dacht toen "Ohhhwwkkeeeej, daarom was je dus de weg kwijt :-X". Maar dan ben je al een soort van te laat :biggrin2:
Door Neally
smulpaap schreef: Vorig jaar zomer liet ik Tessa nog even zwemmen . Bij de betreffende plas  staat een heel kleine struik , daar verwacht je niet zo snel mensen
Echt heel goor.  ;D ;D ;D ;D
Door Extreme
:2funny: misschien ook poepzakjes laten ophangen voor mensen.....

Ow bah bah, heb idd beeld, de blijheid dat je hond weer terecht is, dan dat fritzi in je armen springt, je aflebbert en de ontdekking wat z'n laatste daad is geweest volgens mij was het ieeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkks en vervolgens vloog fritzi door de lucht, en jij alsmaar je neus proberen te snuiten, :2funny: :2funny:
Door Ronald
Kim_S schreef: Moet je dat echt nog vragen Ronald?  ::)
Ik was laatst in Goes en daar liepen opvallend weinig vrouwen met muilkorven om. Oorijzers, dat wel, maar muilkorven? Neuh... niet echt.
Door Kim_S
Ronald schreef: Ik was laatst in Goes en daar liepen opvallend weinig vrouwen met muilkorven om. Oorijzers, dat wel, maar muilkorven? Neuh... niet echt.
Maar die ene die je zag met muilkorf om, dat zal Martine dan wel geweest zijn  :biggrin2:

Was de nasi met satesaus nog te nassi Martine?  :P
Zo dacht onze oudste prins ook een foefje te hebben toen hij een jaar of zes was . Als hij de grote boodschap had gedaan en maar enigsinds het vermoeden had dat mams het niet zag riep hij stiekum de Herders . Die waren zo klaar , het scheelde de prins weer vegen en kon hij weer snel naar buiten  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door