Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Hier. En hij wordt steeds goedkoper; zelf heb ik er 69,95 voor betaald, en Lil 68 €. En nu is ie dus 60,99 €.Nu nog maar €58,99 en de ned.site is ie zelfs duurder geworden €93,99 https://www.vidaxl.nl/hondenfohn . ???
https://www.vidaxl.de/hundefon-mit-heizung
Hope schreef: Oke, ik ga gewoon een echt hele domme vraag stellen, maar wat is nu het verschil tussen een waterblazer en een föhn?Een waterblazer heeft een compressor en is dus vele malen sterker en kan dus veel harder blazen als een fohn. En een waterblazer kan ook gewoon koude lucht blazen.
Kim_S schreef: Doet ie het eigenlijk Zhiva?Ja nou en hoe! Ik begrijp nu de opmerking dat je er sjiwafwafs mee tegen het plafond kan blazen. Als ik hem op voluit zet moet Kaya zich nog schrap zetten![]()
Sweet Dutchess schreef: Antwoord op mijn mail naar hun toe:had je toch juist gedaan? ???
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw mail.
Wij inderdaad prijsverschillen op verschillende landen met betrekking tot retourvooraarde, marktfluctuaties en webservices.
Wij kunnen u het artikel uitsluitend aanbieden voor onze actuele prijs.
Mocht u de prijs willen van Duitsland zou u het pakket in Duitsland moeten leveren.
Wij kunnen helaas niet tegen de zelfde prijs leveren in Nederland.
Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Linda
Klantenservice vidaXL
zhiva schreef: Ja nou en hoe! Ik begrijp nu de opmerking dat je er sjiwafwafs mee tegen het plafond kan blazen. Als ik hem op voluit zet moet Kaya zich nog schrap zettenFijn!
Wederlief uitgelegd dat dat ding multifunctioneel is. Resultaat 2 schone en ontdooide vrieskasten, een schone CV en geen haartje meer te vinden onder de bank.![]()
Kaya vind het lekker (had ik al verwacht want die is gek op de stofzuiger) Chakotay vind het wel geslaagd dat er koude lucht uitkomt maar moet ik nog met kleine stapjes het volume bij opvoeren. Al met al een hele geslaagde aankoop.![]()
Kim_S schreef: Fijn!+1 wel braaf opgeven bij het Jobcenter hoor
Ik kan wel een handeltje in Duitse waterblazers beginnen hier![]()