Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door slechteeter
Zo de blazer is uitgetest,hij was niet nat maar nu wel ontstoft eerst zachtjes laten blazen en dat ging goed , toen op zijn hardst en dat vond ie heerlijk, ziet er solide uit allemaal
Door zhiva
Die van mij komt via een omweg in duitsland dus ik moet nog even geduld hebben  ;) (met dank aan Kim  :-* )
Maar ik ben heul benieuwd wat Chakotay er van vind gezien zijn *datkeniknietdusdatisengsynsdroom* 
Door sella
Wij hebben een compressor in de schuur, en zijn in afwachting van een waterblazer. Buffel was het zo zat, hij kent waterblazers uit de trimsalon, en ging dus staan om uitgeblazen te worden. Mensenkinderen wat een stof :o
Denk zomaar dat er niet veel gewend hoeft te worden aan de waterblazer, want nu kan ik hem niet uitblazen met de compressor en wordt het de handdoek met de regen.
Door Sweet Dutchess
Anne in Duitsland schreef: Hier. En hij wordt steeds goedkoper; zelf heb ik er 69,95 voor betaald, en Lil 68 €. En nu is ie dus 60,99 €.

https://www.vidaxl.de/hundefon-mit-heizung
Nu nog maar €58,99  en  de ned.site is ie zelfs duurder geworden  €93,99  https://www.vidaxl.nl/hondenfohn  .  ???
Misschien moet ik die ned. site eens aan gaan schrijven waar het verschil hem in zit , want is toch echt wel een behoorlijk verschil.
Laatst gewijzigd door Sweet Dutchess op za 24 mei 2014, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Sweet Dutchess
Joh die prijzen schommelen ook iedere dag ofwat? €97,99 nu  via Vidaxl.nl  en €67,99 via Vidaxl.de 
Morgen kunnen die prijzen zo weer anders zijn  :-\
Door zhiva
echt heel apart... Blij dat Kim mij geholpen heeft. Dit verschil is gewoon echt bizar  :o
Door Barbaravh
Jammer dat hij nu zo gestegen is in nl, had anders wel eentje besteld. Nog even in de gaten houden of hij terug gaat zakken.
Door Hope
Oke, ik ga gewoon een echt hele domme vraag stellen, maar wat is nu het verschil tussen een waterblazer en een föhn?
Door suzanne 1
Hope schreef: Oke, ik ga gewoon een echt hele domme vraag stellen, maar wat is nu het verschil tussen een waterblazer en een föhn?
Een waterblazer heeft een compressor en is dus vele malen sterker en kan dus veel harder blazen als een fohn. En een waterblazer kan ook gewoon koude lucht blazen.
Op de zachtste stand blaast mijn waterblazer even hard als dat mijn fohn op de hardste stand staat. En dan kan de waterblazer dus echt veeeeel harder blazen.
Ik ontwol de husky's ermee en dat hoef ik met de fohn niet te proberen, daar bewegen de haren hooguit van.
Door zhiva
Kim_S schreef: Doet ie het eigenlijk Zhiva?  ::)
Ja nou en hoe! Ik begrijp nu de opmerking dat je er sjiwafwafs mee tegen het plafond kan blazen.  Als ik hem op voluit zet moet Kaya zich nog schrap zetten  :biggrin2:
Wederlief uitgelegd dat dat ding multifunctioneel is. Resultaat 2 schone en ontdooide vrieskasten, een schone CV en geen haartje meer te vinden onder de bank.  :D
Kaya vind het lekker (had ik al verwacht want die is gek op de stofzuiger) Chakotay vind het wel geslaagd dat er koude lucht uitkomt maar moet ik nog met kleine stapjes het volume bij opvoeren. Al met al een hele geslaagde aankoop.  O0
Door Sweet Dutchess
Antwoord op mijn mail naar hun toe:

Beste mevrouw,
Bedankt voor uw mail.
Wij inderdaad prijsverschillen op verschillende landen met betrekking tot retourvooraarde, marktfluctuaties en webservices.

Wij kunnen u het artikel uitsluitend aanbieden voor onze actuele prijs.
Mocht u de prijs willen van Duitsland zou u het pakket in Duitsland moeten leveren.
Wij kunnen helaas niet tegen de zelfde prijs leveren in Nederland.
Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,

Linda
Klantenservice vidaXL
Door nova
een antwoord waar je 3x niks aan hebt

.
Sweet Dutchess schreef: Antwoord op mijn mail naar hun toe:

Beste mevrouw,
Bedankt voor uw mail.
Wij inderdaad prijsverschillen op verschillende landen met betrekking tot retourvooraarde, marktfluctuaties en webservices.

Wij kunnen u het artikel uitsluitend aanbieden voor onze actuele prijs.
Mocht u de prijs willen van Duitsland zou u het pakket in Duitsland moeten leveren.
Wij kunnen helaas niet tegen de zelfde prijs leveren in Nederland.
Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.
Met vriendelijke groet,

Linda
Klantenservice vidaXL
had je toch  juist gedaan?  ???
Door Kim_S
zhiva schreef: Ja nou en hoe! Ik begrijp nu de opmerking dat je er sjiwafwafs mee tegen het plafond kan blazen.  Als ik hem op voluit zet moet Kaya zich nog schrap zetten  :biggrin2:
Wederlief uitgelegd dat dat ding multifunctioneel is. Resultaat 2 schone en ontdooide vrieskasten, een schone CV en geen haartje meer te vinden onder de bank.  :D
Kaya vind het lekker (had ik al verwacht want die is gek op de stofzuiger) Chakotay vind het wel geslaagd dat er koude lucht uitkomt maar moet ik nog met kleine stapjes het volume bij opvoeren. Al met al een hele geslaagde aankoop.  O0
Fijn!  :)

Ik kan wel een handeltje in Duitse waterblazers beginnen hier  :biggrin2:
Door Mowgli
Kim_S schreef: Fijn!  :)

Ik kan wel een handeltje in Duitse waterblazers beginnen hier  :biggrin2:
+1 wel braaf opgeven bij het Jobcenter hoor  ::)  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door